728 x 90

منتهای ترس و وحشت از مجاهدین و درخواستهای ملتمسانه فراش‌باشی نظام - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین ۲۳مرداد ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین ۲۳مرداد ۱۴۰۲

منتهای ترس و وحشت از مجاهدین

درخواستهای ملتمسانه خامنه‌ای از همه کشورها از طریق فراشباشی وزارت‌خارجه نظام همراه با یک فقره تکذیب و تهدید مضحک علیه کانادا

کنعانی: ما انتظار داریم که هیچ‌یک از کشورهای عضو سازمان ملل متحد از مجاهدین حمایت نکنند، میزبانی نکنند، استقبال نکنند اجازه برگزاری همایش را ندهند

ما به دیگر کشورها هشدار می‌دهیم که اشتباهات گذشته را تکرار نکنند از هر گونه حمایت و میزبانی از این فرقه تروریستی اجتناب بکنند ما این‌گونه حمایتها را اقدام بر ضدامنیت ملی جمهوری اسلامی تلقی می‌کنیم و نسبت به آن واکنش مقتضی نشان خواهیم داد

سخنگوی مجاهدین:

رعشهٔ فراشباشی از ضربات دریافتی و قیام با فرستادن مجازی مجاهدین به کانادا در خبرسازی نیروی قدس درمان نمی‌شود. مجاهدین در هر کجا بر «سر موضع» سرنگونی استوارند و بند از بند رژیم‌تان می‌گسلند

 

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ۲۳مرداد ۱۴۰۲:

خبرنگار جام جم: در مورد انتقال منافقین به کانادا می‌خواستم بفرمایید که هزینه‌های این اقدام برای دولت کانادا چه خواهد بود با توجه به این‌که ایران پرونده منافقین را به‌صورت قضایی مورد پیگیری قرار داده و از پلیس بین‌الملل هم داره پیگیری می‌کند می‌خواستم در این مورد توضیح بفرمایید ممنون می‌شوم.

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه: بله این خبر را ما از رسانه‌ها دریافت کردیم خبر تأیید شده‌ای در این ارتباط ندارم. با توجه به تعهداتی که از منظر بین‌المللی و حقوق بین‌الملل کشورها برای مقابله با جریانهای تروریستی دارند ما انتظار داریم که هیچ‌یک از کشورهای عضو سازمان ملل متحد از این گروهک تروریستی حمایت نکنند، میزبانی نکنند، استقبال نکنند، اجازه برگزاری همایش را ندهند.

پول‌شویی انجام حملات سایبری و حتی ارتکاب اقدامات ضد حقوق‌بشری علیه اعضای خود سازمان و نقض حقوق خانواده‌های اعضای سازمان اینها همه مواردی است که از منظر بین‌المللی به‌عنوان جرم شناخته شده چنین فرقه‌یی شایسته حمایت نیست و هر گونه حمایت در هر سطحی از این فرقه تروریستی مسئولیت بین‌المللی برای کشورها به همراه خواهد آورد.

ما به دیگر کشورها هشدار می‌دیم که اشتباهات گذشته را تکرار نکنند از هر گونه حمایت میزبانی از این فرقه تروریستی اجتناب بکنند و ما این‌گونه حمایتها را اقدام بر ضدامنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌کنیم و نسبت به اون واکنش مقتضی نشان خواهیم داد در ارتباط با پیگردهای قضایی هم قوه قضاییه و رئیس ستاد حقوق‌بشر قوه قضاییه که کشور ما در این زمینه توضیحات لازم رو دادند این هم بخشی از روند پیگیریها علیه رهبران و اعضای تروریستی این فرقه جنایتکار هست که به‌طور طبیعی ادامه پیدا خواهد کرد من از همه شما عزیزان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم از همراهی شما حضور خوب شما...   (خبرگزاری ایران پرس رژیم ۲۳مرداد ۱۴۰۲).

 

شایان یادآوری است که رژیم هرازگاهی با طمع به‌دست آوردن موضع‌گیری علیه مجاهدین از اردن تا کانادا به دولتهای مختلف پیله می‌کند. سیاقات شناخته شده رژیم آخوندی ابتدا خبرسازی و سپس بازتکرار و بازنشخوار آن از طرق مختلف است.

عناوین «فرقه» و «تروریستی» و «اقدامات ضد حقوق‌بشری علیه اعضای خود» توسط فراشباشی ولایت در وزارت‌خارجه رژیم نیز تازگی ندارد. آنچه تازگی دارد این است که این بار پس از اشاره سخنگوی مجاهدین در ۱۹تیر ماه گذشته در مورد دکترای قلابی کنعانی، در پرسش و پاسخ مهندسی شده اخیر بنا بر قاعده «احتیاط مستحب» از ذکر عنوان «دکتر» برای نامبرده اجتناب شده تا مجدداً باعث بهانه‌گیری «منافقین» نشود!

 

سخنگوی مجاهدین (۱۹تیرماه):

اولاً- ما نفهمیدیم دروغگوی وارفته و قراضهٔ وزارت‌خارجه آخوندها از چه زمانی دکتر شده و چه کسی به او درجهٔ دکترا داده است! احتمالاً مانند رئیسی پشت مسجد سپهسالار یا مسجد شاه واقع شده!

ثانیاً-۴۲ سال است که رژیم و همدستان و همریشان و مزدوران بر طبل استرداد مجاهدین می‌کوبند تا بسیجی‌ها و پاسداران درون مرزی و برون‌مرزی خود را دلگرم کنند اما اثر ندارد و هر بار از غلط کرده پشیمان می‌شوند.

ثالثاً-از فرهنگ و ادبیات و کلمات اطلاعات و سپاه و وزارت‌خارجه رژیم به‌روشنی پیداست که سرچشمهٔ لجن‌پراکنی‌هایی از قبیل تروریست و فرقه هر کس که بگوید یا تکرار و نشخوار کند، همانا رژیم پلید و کثیف آخوندی است.

گذشته از همهٔ اینها، سوزش همه‌جانبه رژیم از تظاهرات بی‌نظیر پاریس و اجلاس ایران آزاد با بیش از ۵۰۰ شخصیت برجسته سیاسی از سراسر جهان، و بیانیهٔ جهانی ۲۹ اکثریت پارلمانی با ۳۶۰۰تن منتخبان مردم در ۶۱ پارلمان از ۴۱کشور مضافاً بر حمایت ۱۲۰تن رهبران پیشین جهان از پاسخگو کردن و اجرای عدالت در مورد سران رژیم، به‌خوبی علت افسار گسیختگی و تشدید جنون گاوی عوامل و بلندگوهای رژیم را روشن می‌کند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/324b7f90-a416-481f-b735-9bf9ad868994"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات