728 x 90

ممانعت دولت اوباما از دستگیری تروریستهای شناخته‌شده و افراد مرتبط با ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای

ران جانسون و چاک گراسلی
ران جانسون و چاک گراسلی

نیویورک پست روز پنجشنبه ۳ خردادماه نوشت: سناتورهای جمهوری خواه می‌گویند دولت اوباما از دستگیری «تروریستهای شناخته شده» و افراد مرتبط با ایران در جریان مذاکرات توافق هسته‌یی جلوگیری کرد.

دو سناتور جمهوری خواه روز چهارشنبه گفتند، دولت اوباما از چندین عملیات دستگیری اف.بی.آی علیه افراد مرتبط با برنامه‌های هسته‌یی و موشک بالستیک ایران - از جمله "تروریستهای شناخته شده" - به‌منظور ادامه مذاکرات بر سر توافق هسته‌یی ایران در خاک آمریکا جلوگیری کرد. این اتهامات حیرت‌انگیز توسط سناتورهای جمهوریخواه چاک گراسلی (آیووا) و ران جانسون از طریق افشاگریهای تحت حفاظت قانونی مطرح شد.

این سناتورها روز چهارشنبه ایمیل‌های داخلی طبقه‌بندی نشده اف.بی.آی به دست آمده از افشاگران را به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه، کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی و مریک گارلند، دادستان کل آمریکا، ارائه کردند که در نامه‌یی نشان‌دهنده تلاش‌های «ممانعت‌کننده» بود که هم‌چنین خواستار سوابق بیشتری در رابطه با مذاکرات توافق هسته‌یی دولت اوباما شد.

این سناتورها در پیامهای خود نوشتند: سوابق ارائه شده به دفاتر ما نشان می‌دهد که وزارت‌خارجه دولت اوباما/بایدن، تحت رهبری جان کری، فعالانه و مداوم در عملیات اف.بی.آی مربوط به دستگیری قانونی تروریستهای شناخته شده، اعضای شبکه‌های اشاعه سلاحهای هسته‌یی ایران، و سایر جنایتکاران در ارائه مطالب و حمایت از برنامه‌های هسته‌یی و موشک‌های بالستیک ایران، مداخله کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed1c0c73-f1bb-4a75-8223-93ee3446b147"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات