728 x 90

ملانی جولی: کانادا میزبان نشست زنان وزیر خارجه در مورد اعتراضات ایران خواهد بود

ملانی جولی وزیر خارجه کانادا
ملانی جولی وزیر خارجه کانادا

ملانی جولی وزیر خارجه کانادا روز ۱۷مهرماه گفت: کانادا میزبان نشست زنان وزیر خارجه در مورد اعتراضات ایران خواهد بود.

سایت نشنال پست کانادا برای شتاب دادن به جنبش زنان نوشت: کانادا قرار است نشست زنان وزیر خارجه در مورد اعتراضات ایران را میزبانی کند.

ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا، می‌گوید که وزرای خارجه زن از سراسر جهان را به جلسه‌ای دعوت خواهد کرد که هدف آن اعمال "فشار دیپلماتیک حداکثری" بر ایران است، که هفته‌ها شاهد اعتراضات علیه رژیم تحت رهبری آخوندها بوده است.

جولی در یک مصاحبه تلفنی به نشنال پست گفت: «هدف از این ابتکار نشان دادن عملی رهبری کانادا است، زیرا ما می‌خواهیم در قلب یک جنبش دیپلماتیک جهانی برای فشار بر ایران باشیم و در کنار زنان شجاع ایران که اکنون برای آزادی خود مبارزه می‌کنند، بایستیم»...

جولی گفت که این نشست مجازی در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد... .

دولت لیبرال کانادا رژیم ایران را تحریم کرده است و روز جمعه، نخست‌وزیر جاستین ترودو گفت که کانادا هم‌چنین ۱۰۰۰۰عضو سپاه پاسداران را به‌طور دائمی از ورود به کانادا منع خواهد کرد.

جولی گفت که هدف از نشست وزرای خارجه زن این است که "اطمینان حاصل شود که برای حمایت از زنان ایران پیامی قوی و مثبت ارسال می‌کنیم"... . .

جولی گفت: «سال‌ها این تصور وجود داشت که زنان در هنگام درگیری بازیگرانی منفعل هستند. آنچه ما در ایران می‌بینیم کاملاً برعکس است، زیرا آنها واقعاً تغییر دهنده هستند، آنها رهبر هستند، آنها بخشی از راه‌حل هستند».

او گفت که زنان ایرانی نه‌تنها «با به خطر انداختن جان‌شان به خیابان‌ها می‌آیند، بلکه آنچه به همه می‌گویند این است که همه چیز باید تغییر کند».

او در پاسخ به این سؤال که جولی می‌خواهد چه نتایج عملی را از این جلسه ببیند، پاسخ داد که «ما می‌خواهیم تضمین کنیم که شتابی را برای آن جنبش ایجاد می‌کنیم، که این جنبش از بین نرود»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/364c1a78-c58a-4633-abc4-163529910ba3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات