728 x 90

مقاومت ایران از کوه اعتماد برخوردار است

فرشته یگانه
فرشته یگانه

بیست و سومین گلریزان همیاری با تلویزیون ملی ایران-سیمای آزادی طی سه روز از ساعت ۱۸روز جمعه ۹آذر۹۷آغاز شد و در ساعت ۱۱بامداد دوشنبه ۱۲آذر به پایان رسید.

هموطنان ایرانی ضمن اهدای کمکهایشان، سیمای آزادی را صدای قیام و آزادیخواهی مردم ایران، صدای حق‌طلبی کارگران و کشاورزان و کامیون‌داران و معلمان و دیگر اقشار به ستوه آمده و بپا خاسته توصیف کردند و در احساسات پرشورشان گلریزان را با کانونهای شورشی و عزم جزم مردم ایران برای آزادی سرشار کردند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در پیامی به این مناسبت گفت:

برگزاری بیست و سومین همیاری ملی فراز دیگری بر تارک حماسه‌های پیشین و کهکشان درخشان دیگری از عزم و آماده‌باش هموطنانمان برای قیام و آزادی است. که علاوه بر کمکهای مالی بسیار ارزشمندی که به تلویزیون ملی ایران اهدا شد.

اوج آگاهی و عواطف سرشار هموطنانمان نسبت به مجاهدین و ارتش آزادی و کانونهای شورشی، سراپای دشمن ضدبشری را لرزاند.

هم‌چنانکه هموطنانمان در این سه روز، بارها و با شیواترین و نافذترین بیانها، خاطرنشان کردند؛ استقلال و خودکفایی مقاومت ایران را در برابر همه قدرتها و دولتها مُهر کرد، همه تبلیغات و یاوه‌های آخوندها و پاسدارانشان را به باد داد، پایگاه اجتماعی مجاهدین و تنها آلترناتیو دموکراتیک را در برابر چشم‌ها گذاشت و به‌خصوص نشان داد که توفان قیام مردم ایران برای آزادی سربازایستادن ندارد.

تضمین آزادی ایران و رهایی از رژیم ضدانسانی، همین ارزش‌های انسانی و همین همبستگی و اراده ملی است. می‌توان و باید چنانکه مسعود رجوی گفته است اعتماد پر‌پر شده در مسلخ خمینی و رژیم ولایت فقیه را با وفای به پیمان و صدق و فدای بیکران به ملت ایران برگرداند.

 

سایت عین الوطن- عربستان ۱۳آذر ۱۳۷۸ در انعکاس به این رویداد نوشت:

 

فرشته یگانه یکی از مسئولان سازمان مجاهدین خلق، بیست و سومین همیاری با تلویزیون سیمای آزادی را انعکاس اعتماد عمیق اجتماعی گسترده‌یی توصیف کرد که جنبش مقاومت ایران و رهبری آن از آن برخوردار است.

 

روز شنبه اول دسامبر خانم یگانه در برنامه همیاری با تلویزیون سیمای آزادی شرکت کرد و در این برنامه به مدت ۹۰دقیقه با هموطنان خود به‌طور مستقیم صحبت داشت.

 

او گفت:آنچه من از هموطنانی که از کشورهای مختلف در این برنامه شرکت می‌کنند، می‌بینم فقط هدایا و کمکهای مالی نیست بلکه آنچه را که من می‌بینم اعتماد مردم به فرزاندان پیشتازشان است، کمک هموطنان ما قبل از هر چیز کاروانی از اعتماد است. اعتمادی که رژیم خمینی از مردم به سرقت برد و هیچ کسی امکان ندارد زحمات و نتایج تلاش و کار خود را به‌راحتی تمام به این جنبش تقدیم کند مگر این‌که به‌صورت عمیق به این جنبش و به رهبری آن اعتماد زیادی داشته باشد و این کوه اعتمادی است که مقاومت ایران از آن برخوردار است...

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a64030fb-45bc-4999-af82-82125708296a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات