728 x 90

مقاومت ایران حملات و تجاوزات رژیم آخوندی را قویاً محکوم می‌کند

حمله موشکی به اربیل
حمله موشکی به اربیل

خبرگزاری‌های سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس از حملات موشکی رژیم آخوندی «در بخش‌هایی از منطقه» بدون ذکر مکان و جزئیات خبر دادند.

ـ در این قدرت‌نمایی مضحک، سپاه پاسداران ارتجاع مدعی شد مقرهای جاسوسی را با موشک‌های بالستیک منهدم کرده است!

پاسدار حاجی‌زاده سرکرده هوافضای سپاه پاسداران
حاجی زاده (پای تلفن): حاجی آقا رأس ساعت ۱۲ چهار فروند خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب شلیک شد (فیلم و صدای شلیک موشک)
حاجی‌زاده: از کرمانشاه ۴ فروند و ۷ فروند از آذربایجان شرقی به مقر صهیونیستی شلیک شد (فیلم و صدای شلیک موشک).
حاجی‌زاده: ۹ فروند هم تا ساعتی دیگه به مقر تکفیریها شلیک میشه. گزارش‌شده. انشاالله ترکیبی است انشاالله (فیلم و صدای شلیک موشک و تکبیر).

ـ در پی حملات موشکی رژیم آخوندی وزارت‌خارجهٔ عراق طی بیانیه‌یی حمله به‌ اماکن مسکونی در اربیل را به‌شدت محکوم کرد و آن را تجاوز به حاکمیت عراق و حسن همجواری دانست که منجر به تلفات غیرنظامی شده است.

ـ شورای امنیت اقلیم کردستان طی بیانیه‌یی اعلام کرد بر اساس آمار ابتدایی ۴شهروند غیرنظامی کشته و ۶نفر مجروح شده‌اند که وضعیت برخی از مجروحان وخیم گزارش‌شده است.

ـ مسرور بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق، حملهٔ موشکی رژیم ایران به‌ اربیل را محکوم کرد و گفت برای پایان دادن به این حملات وحشیانه علیه مردم بی‌گناه کردستان با جامعهٔ جهانی در تماس دائم هستیم.

ـ بیانیه نمایندگی سازمان ملل متحد در عراق: حمله موشکی ایران به اربیل که به جان‌باختن تعدادی از غیرنظامیان منجر شد را به‌شدت محکوم می‌کنیم. اقدامات نقض‌کننده حاکمیت عراق را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

ـ متیو میلر، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: ایالات متحده حملات امروز ایران در اربیل را به‌شدت محکوم می‌کند و به خانواده‌های کشته‌شدگان تسلیت می‌گوید.

- خانم رجوی از جانب مقاومت ایران حملات و تجاوزات رژیم آخوندی را قویاً محکوم کرد و بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل خواستار مجازات این رژیم و قرار گرفتن آن تحت فصل هفتم منشور ملل متحد گردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/823e82d5-92c2-47b1-a938-b845bb20f180"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات