728 x 90

مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه حبیب اسیود را محکوم می‌کند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه حبیب اسیود را محکوم می‌کند

و سوئد و اتحادیه اروپا را به اقدام قاطع و حسابرسی از رژیم جنایتکار آخوندی فرامی‌خواند

 

خبرگزاری قضاییه جلادان اعلام کرد «حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب، ملقب به ”حبیب اسیود“ صبح امروز شنبه ۱۶اردیبهشت به اجرا درآمد» (میزان۱۶ اردیبهشت).

مقاومت ایران اعدام ضدانسانی هموطن عرب، حبیب اسیود توسط قضاییه جلادان را قویاً محکوم می‌کند. عوامل وزارت اطلاعات حبیب اسیود را که دارای تابعیت سوئدی بود در مهر ۱۳۹۹ با ترفندهای کثیف از طریق یک زن مأمور به ترکیه کشاندند و از آنجا در یک آدمربایی جنایتکارانه به ایران بردند.

مقاومت ایران در اطلاعیه‌های ۱۱آبان ۱۳۹۹ و ۲۱اسفند ۱۴۰۱ در رابطه با این آدمربایی و صدور حکم اعدام مؤکداً دولت سوئد، اتحادیه اروپا و ملل متحد را به حسابرسی از فاشیسم دینی حاکم بر ایران و اقدام قاطع برای جلوگیری از این اعدام فراخوانده بود.

در اطلاعیه ۱۱ آبان۱۳۹۹ خاطرنشان شده بود: «مقاومت ایران صرفنظر از مواضع سیاسی آقای حبیب اسیود و گروه متبوع وی، این آدم‌ربایی و جنایت آشکار را که نقض قوانین بین‌المللی است،، قویاً محکوم می‌کند و ملل متحد و اتحادیه اروپا و دولت سوئد را به اقدام فوری برای بازگرداندن او که دارای تابعیت سوئدی است فرا می‌خواند. فراهم کردن هر گونه تسهیلات برای ربودن پناهندگان ایرانی و مخالفان رژیم ایران و بازگرداندن آنها به ایران از سوی کشورهای دیگر به‌ویژه کشورهای همسایه ایران غیرقابل قبول و منزجرکننده است. از این پیش‌تر، رژیم با انواع ترفندهای رذیلانه روح‌الله زم و جمشید شارمهد را به دام کشانده و به ایران برده است. سناریو و ترفندهای رژیم باید با جزئیات، افشا و علنی شود. حقوق اسیود و شارمهد و زم باید طبق قوانین بین‌المللی با نظارت دولتهای سوئد و آلمان و فرانسه به تمام و کمال رعایت شود».

مقاومت ایران بار دیگر تأکید می‌کند سرکردگان رژیم آخوندی باید به‌خاطر اعدامهای جنایتکارانه، آدم‌ربایی و ترورهای متعدد در خارج کشور در برابر عدالت قرار بگیرند. پاسپورت مأموران و مزدوران نفوذی رژیم باید باطل و محاکمه و اخراج شوند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۶ می۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f478dfe7-da37-4941-b5ff-0720a63fd1cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات