728 x 90

معمر الاریانی: نمایش فیلم بمب جاسازی شده برای اماکن عمومی صحنه‌ای از جنایت و خون‌ریزی شبه‌نظامیان حوثی تروریست وابسته به ایران

نمایش فیلم بمب جاسازی شده برای اماکن عمومی توسط حوثیها
نمایش فیلم بمب جاسازی شده برای اماکن عمومی توسط حوثیها

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن روز ۲۴بهمن در یک رشته توئیت درباره نمایش فیلم جاسازی بمب در بلوک سیمانی برای اماکن عمومی توسط شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران نوشت:

۱- (نمایش فیلم بمب جاسازی شده برای اماکن عمومی) صحنه‌ای از جنایت و خون‌ریزی شبه‌نظامیان حوثی تروریست وابسته به رژیم ایران، تحت نظارت کارشناسان حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران، مینهای استتار شده و بمبهای دست‌ساز در آجرهای ساختمانی، و قرار دادن در جاده‌های عمومی بدون آن که تفاوتی میان اهداف نظامی و غیرنظامی قائل شوند.

۲- عملیات مین‌گذاری شبه‌نظامیان حوثی بزرگترین عملیات از زمان جنگ جهانی دوم و یکی از جدی‌ترین جنایات علیه بشریت و جنایات جنگی علیه حال و آینده مردم یمن است. بیش از ۷۰۰۰غیرنظامی کشته و زخمی شدند که بیشتر آنها آنها زن و کودک هستند.
۳- استفاده بیش از حد شبه‌نظامیان حوثی از مین‌ها و بمبهای دست ساز، کاشت بی‌رویه در خانه‌های شهروندان، مدارس، مساجد، بازارها، چراگاهها و مناطق کشاورزی، منابع آب و جاده‌ها، تهدیدی پایدار برای زندگی غیرنظامیان، مختل کردن زندگی عمومی، و منافع و تشدید درد و رنج مردم است.

۴- جامعه بین‌الملل، نمایندگان سازمان ملل، سازمان ملل و ایالات متحده موظفند جنایات شبه‌نظامیان حوثی را که در آن غیرنظامیان بی‌گناه قربانی می‌شوند، محکوم کنند، آن را به‌عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کنند و عاملان آن را در میان رهبران شبه‌نظامیان به‌عنوان جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت محاکمه کنند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84a9b25b-9dfd-44a8-b830-973a5b1ec48c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات