728 x 90

معصومه ابتکار: با درگذشت رئیسی انسداد در جامعه برطرف شد و آه مردم گرفت

معصومه ابتکار
معصومه ابتکار

در جنگ‌وجدالهای مسخره سیرک انتخاباتی به‌دنبال هلاکت رئیسی و به‌دنبال حرفهای پاسدار سعید جلیلی، که توهین کنندگان به رئیسی را مورد حمله قرار داده بود، کیهان خامنه‌ای نوشت منظور جلیلی معصومه ابتکار بوده چرا که اخیراً گفته بود: با درگذشت رئیسی انسداد در جامعه برطرف شد و آه مردم گرفت و ایشان فوت کرد.

رسانه حکومتی رویداد ۲۴ نیز تحت عنوان اظهارات عجیب معصومه ابتکار درباره سقوط هلیکوپتر رئیسی کلیپ او را منتشر کرد:

«بر سر یک خطای انسانی بوده یا عاملی برای مسأله بوده طراحی بوده برنامه‌ریزی بوده و به‌هرحال درگذشت این گروه که خوب خود رئیس‌جمهور توی این هلیکوپتر بود این حادثه بزرگی بود برای ایران و واقعاً خیلی شرایط تغییر ساعت خیلی شرایط را تغییر داد. شاید می‌تونیم بگیم که اون انسداد رو در واقع باز کرد. باید این از وضعیت انسداد باید شکسته بشه و این یه فرصتی پیش آورد. حالا خداوند مقدر کرد شرایطی بود واقعاً مظلومیت مردم آه و ناله واقعاً کسایی که مظلوم واقع شدن تو این جریانهای بالاخره باعث شد که یک راهی باز شد».

 

از سوی دیگر پاسدار جلیلی، عبدالملکی وزیر تعاون دولت رئیسی جلاد را که به‌دلیل پرت و پلاگویی اقتصادی‌اش توسط مجلس رژیم برکنار شد، به‌عنوان رئیس ستاد کار و تولید خودش منصوب کرد.

باند رقیب تصاویر مربوط به ساداتی‌نژاد که به‌دلیل دزدی کلان در جریان فضیحت چای دبش از کار برکنار شد، و اکنون از اعضای اصلی تیم پاسدار جلیلی است را منتشر کردند.

 

علیرضا زاکانی شهردار دزد تهران و کاندیدای شعبده انتخاباتی، در جنگ‌وجدال باندهای رژیم، به گسترش دزدی و چپاول نهادینه شده در رژیم اعتراف کرد.

علیرضا زاکانی شهردار دزد تهران -تلویزیون رژیم -۲۴ خرداد ۱۴۰۳

با اژدهای هفت سر فساد می‌خواد چی‌کار بکنه با خانها و خانه‌هایی که در واقع پشت صحنه یک اقتصاد در سایه رو شکل دادن با اونا می‌خواد چی‌کار بکنه، اونها با تعارفات و با لبخند و با خجالت کشیدن در مقابل اونها نمی‌شه کشور رو اداره کرد.

ما وقتی اومدیم بانکها ادعاشون این بود که صد و هفتاد همت از ما طلبکارند یعنی صد و هفتاد هزار میلیارد تومان از ما طلبکار هستند از بیست سال گذشته این بدهی‌ها مونده بود.

امروز در مجموعه کشور، دولت در حدود یازده میلیارد دلار برای نهاده‌ها پول می‌ده و دو و شش دهم میلیارد دلار برای دارو داره می‌ده اما این سیستم رساننده این خدمتی که دولت داره ارائه می‌ده به‌دست مردم با اختلالاتی مواجهه. حالا یک جنبه‌های فساد گونه‌ای، یک جنبه‌های نواقص و معایبی، سال گذشته یک میلیون تن برنج دولت وارد کرد داخل رو خرید یک میلیون تن برنج وارد کرد یک میلیون تن برنج که وارد شد شصت هزار تنش رو دستگاههای دولتی وارد کرد، جی تی سی وارد کرد، الباقی‌اش رو تجار وارد کردن چطور می‌شه که ارز یکیه کشوری که از او خریده می‌شه یکیه، برنجی که خریده می‌شه یکیه، اما قیمت برنجی که توسط مجموعه دولت داره منتقل می‌شه این حدود سی‌وپنج هزار تومن اما تا دو برابر این رو تو بازار باید رفت گرفت خرید و این را از جیب مردم بیرون کشید توسط مجموعه‌هایی که این دلال‌ها و واسطه‌ها این وسط استفاده می‌کنند همین تجربه را ما توی میادین‌مون داریم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7bf77fe-075a-48f4-9969-c23d4652c3d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات