728 x 90

معاون رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی: رژیم ایران تروریسم را گسترش می‌دهد

عسیری معاون رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی
عسیری معاون رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی

معاون رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی گفت:‌ رژیم ایران از طریق شبه‌نظامیانش تروریسم را گسترش می‌دهد. سرلشکر احمد عسیری که در سمیناری جهت بررسی از بین بردن تروریسم، در مجلس سنای  فرانسه شرکت کرده بود بر اهمیت همکاری میان همه کشورها برای از بین بردن تروریسم، تأکید کرد و  گفت دلیل گسترش تروریسم، حمایت رژیم ایران از شبه‌نظامیانش در منطقه از جمله یمن، سوریه و لبنان است.

 وی با اشاره به این‌که عملیات گروگانگیری و ربودن هواپیماها، از ایران آغاز شد، تأکید کرد تهران به‌دنبال تحقق رویای نظام ولایت فقیه است.

تلویزیون العربیه روز یکشنبه5فروردین 97 با پخش این خبر افزود:‌ یک روز پس از حادثه گروگانگیری تروریستی در نزدیکی فرانسه، سمیناری جهت بررسی از بین بردن تروریسم، در مجلس سنای این کشور در پاریس، برگزار شد. در این نشست که به منظور جلوگیری از گسترش تروریسم و مبارزه با آن از طریق خشکاندن منابع حمایت مالیش، برگزار شد، شماری از کارشناسان عربستان سعودی و اماراتی به همراه کارشناسان فرانسوی، شرکت کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/057fbbd0-b293-43c3-94df-e37833235051"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات