728 x 90

معاون رئیس‌جمهور یمن: حوثی‌ها با سرسپردگی به رژیم ایران و حزب‌الله در تلاش هستند یمن را به عقب برگردانند

سپهبد علی محسن‌الاحمر معاون رئیس‌جمهور یمن
سپهبد علی محسن‌الاحمر معاون رئیس‌جمهور یمن

سپهبد علی محسن‌الاحمر معاون رئیس‌جمهور یمن طی سخنانی گفت، شبه‌نظامیان کودتاگر حوثی با گستاخی، خودکامگی و سرسپردگی به رژیم ایران و حزب‌الشیطان و فرقه‌گرایی منفور خود، امیدها و آمال مردم یمن و هر آنچه در یمن زیبا بود را نابود کرده و به‌شدت کوشیدند تا کشور ما را دهه‌ها به عقب ببرند و هویت و میراث تاریخی ما را برای کسب رضایت آخوندها در ایران و در خدمت به اهداف و طرح‌های توسعه‌طلبانه و شیطانی آن‌ها، تحریف کنند.

خبرگزاری رسمی یمن روز چهارشنبه ۸دی نوشت؛ سپهبد الأحمر با اشاره به شواهد فاش شده از سوی ائتلاف عربی حامی دولت قانونی یمن و گفته‌های مردم یمن در این‌باره بیان گفت: این شواهد و حقایق مؤید استفاده ابزاری رژیم ایران و حزب‌الشیطان لبنان از حوثی‌ها در راستای دامن‌زدن به منازعات در یمن، منطقه و تهدید امنیت و ثبات آن است.
معاون رئیس‌جمهوری یمن در ادامه افزود: شبه‌نظامیان حوثی با سرسپردگی به رژیم ایران و حزب‌الشیطان لبنان در تلاش برای بازگرداندن یمن به عقب در خدمت به توسعه‌طلبی‌های رژیم ایران هستند.
این امور، لزوم هوشیاری، همکاری و افزایش وحدت صفوف در جلوگیری از این تهدید تروریستی و خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه‌هایی را ایجاب می‌کند که رژیم ایران و بازوهای مخرب آن، در حال طراحی آن علیه کشور ما و برادران ما در کشورهای همسایه هستند. (العربیه ۸دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8db83a5a-4f6f-477b-8880-becb04762a78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات