728 x 90

معاون خزانه‌داری آمریکا رژیم ایران را یک رژیم یاغی خواند و نسبت به تجارت با این رژیم هشدار داد

سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی
سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی

معاون وزیر خزانه‌‌داری آمریکا در امور تروریسم و جرایم مالی نسبت به تجارت با رژیم ایران هشدار داد و گفت:‌ این رژیم در صدر حامیان تروریسم و حامیان مالی گروه‌های تروریستی مانند حماس و حزب‌الله، حکومت سرکوبگر بشار اسد و گروه‌های شبه‌نظامی در بحرین، عراق، سوریه و یمن قرار دارد.

«سیگال مندلکر» که در کمیته امور بانکی مجلس سنای آمریکا سخنرانی می‌کرد رژیم ایران را یک رژیم یاغی خواند که به‌دنبال برانداختن سیستم مالی بین‌المللی است.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا با اشاره به حضور گسترده سپاه پاسداران در پهنه اقتصادی رژیم آخوندی گفت:‌ «ما به‌روشنی این را گفته‌ایم که شرکتهایی که در ایران مشغول تجارت هستند، با خطرپذیری قابل‌توجهی در زمینه انجام معاملات با سپاه یا شرکتهای وابسته به آن روبه‌رو هستند. این خطر به‌دلیل فقدان شفافیت اقتصادی در ایران اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند».

وی افزود:‌ «ما به اقدامات خود برای حفاظت از سیستم مالی بین‌المللی و به مقابله با کارزار بی‌وقفه رژیم ایران در حمایت از تروریسم، ایجاد بی‌ثباتی در منطقه و سوءرفتار با شهروندان خود ادامه می‌دهیم… و همان‌طور که وزیر خزانه‌داری تأکید کرده، ایالات متحده در برابر بی‌عدالتی‌ها و نقض حقوق‌بشر از سوی رژیم ایران، بی‌تفاوت نخواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/965829b8-de6f-45c9-9f60-c572f65a89b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات