728 x 90

مصرالیوم: اپوزیسیون ایران نسبت به تروریسم جدید دریایی در منطقه هشدار داد

انعکاس مصرالیوم از کنفرانس خبری مقاومت در واشنگتن
انعکاس مصرالیوم از کنفرانس خبری مقاومت در واشنگتن

سایت مصری مصرالیوم روز سه‌شنبه ۱۹بهمن‌ماه در خبری به کنفرانس مطبوعاتی شورای ملی مقاومت در واشنگتن اشاره کرد و نوشت: اپوزیسیون ایران نسبت به رژیمی که برای انجام تروریسم دریایی گسترده آماده می‌شود هشدار داده و خاطرنشان می‌کند که رژیم یک نیروی دریایی نیابتی ایجاد کرده تاب از آن برای حمله به مسیرهای کشتیرانی و تجارت بین‌المللی استفاده کند. این در حالیست که بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی معروف به مغز متفکر تروریسم آخوندهای ایران توان سپاه قدس در ادامه دخالت در عراق، لبنان و سوریه کاسته شده است.

این سایت نوشت: در این کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان شد که بعد از کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سابق شبه‌نظامیان قدس معروف به مغز متفکر شبه‌نظامیان تروریست در منطقه، توان نیروهای سپاه برای ادامه دخالت در عراق، لبنان و سوریه پس‌رفت داشته است.

در این گزارش آمده است، برای جبران این شکست سپاه به دخالت در یمن و به‌طور خاص فعالیت‌های تروریستی دریایی فزاینده و تهدید کشتیرانی بین‌المللی در سواحل آن روی آورده است.

گزارش شورای ملی مقاومت ایران فاش می‌کند که نیروهای قدس در یمن حوثیها را استخدام کرده و آنها را جهت آموزش به ایران اعزام می‌کند و متعاقباً آنها را به کشورهای اصلی خود برای تشکیل واحدهای دریایی نیابتی اعزام می‌نماید. ادعا شده که تنها در یک دوره در سال۲۰۲۰ تعداد ۲۰۰یمنی در دانشگاه علوم و تکنولوژی دریایی آموزش داده شده‌اند.

گزارش می‌گوید، این روش بی‌ثبات کننده چه بسا از زمان ریاست‌جمهوری رئیسی تندرو افزایش یافته است.

مصرالیوم در ادامه نوشت: گزارش هشدار می‌دهد که رژیم ایران از امتیازات کشورهای غربی تشویق شده و از این کشورها می‌خواهد که از تهران به‌خاطر فعالیت‌های نیابتی‌اش در منطقه حسابرسی کنند.

علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن به فاکس نیوز گفت: «این اطلاعات جدید مدرکی است مبنی بر این‌که هیچ‌یک از تحریم‌های اعمال شده علیه رژیم نباید لغو شود و تحریم‌های اضافی در نتیجه تشدید خشونت‌های رژیم ایران» در منطقه و تشدید سرکوب در داخل موجه است.

وی افزود: مذاکرات هسته‌یی در یک سال گذشته، در غیاب یک سیاست قاطع، منجر به پیشروی رژیم در فعالیت‌های مختلفش شد و او اکنون نزدیک‌تر و مصمم‌تر به ساخت بمب هسته‌یی شده است به‌طوری‌که به‌راحتی تحریم‌ها را دور زده و میزان بیشتری از نفت را به فروش می‌رساند و فراتر از آن مخالفان خود که خواستار تغییر رژیم و دستیابی به دمکراسی هستند را به‌قتل می‌رساند.

این سایت مصری افزود: جعفرزاده این اطلاعات جدید را زنگ خطری برای غرب توصیف کرد و از ایالات متحده خواست تا در اعمال مجدد قطعنامه‌های قبلی سازمان ملل علیه نظام ابتکارعمل را به‌دست بگیرد و در عین‌حال حقوق‌بشر و دموکراسی را در رابطه با ایران جزء اصلی سیاست آمریکا قرار دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3dcd425d-3564-4161-a4ff-ab19ec7e8b9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات