728 x 90

مصاحبه دکتر سنا برق زاهدی - گزارشی از دادگاه دژخیم حمید نوری در سوئد

دکتر سنا برق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت
دکتر سنا برق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت

اجازه می‌خواهم گزارشی از روند امروز دادگاه خدمت بینندگان عزیز بدهم امروز در واقع روز قبل از پایان دادگاه استکهلم است فردا دادگاه تمام می‌شه. احتمالاً فردا ظهر تمام بشه. امروز در واقع طبق روال معمول اختصاص داشت به مدافعات و دفاعیات پایان وکلای حمید نوری در واقع وکلای رژیم. وکلای رژیم من در واقع به‌دقت دفاعیاتشون را دنبال کردم تو دادگاه بودم بنابراین با قاطعیت می‌گویم هدف آنها یک چیز بیشتر نیست. این‌که حمید نوری در این جنایتها شرکت داشته. این‌که قتل‌عام در گوهردشت صورت گرفته این‌که شاهدان دهها شاهد آمدند شهادت دادند که طی این روزها و هفته‌ها و ماهها و به‌طور مشخص شاهدانی که از آلبانی شهادت دادند. مجموعه شهادتهایی که در این مدت صورت گرفته که در واقع تردیدی که در این‌که این یک دژخیم و جنایتکار باقی نمانده این را وکلای حمید نوری هم بهتر از همه می‌دانند. چون آنها بهتر می شناسنش. بنابراین روشنه که حمید نوری یک جنایتکاره و طبیعی است که اون در یک سلسله مراتبی قرار گرفته بوده که بالای سرش هم همان جنایتکارانی مثل لشکری و ناصریان بعدش هم اعضای هیأت مرگ تو کمیته گوهردشت و بالای سر اونها هم رهبران جنایتکار رژیم آخوندی قرار داشته بنابراین خیلی روشنه که اینها همه جنایتکار هستند و کسی در این تردیدی نداره. سؤال این است که دنبال چی هستند.

 

من خیلی به این فکر می‌کردم واقعیت این است که استراتژی رژیم آخوندی عبارت است از دروغپراکنی. تبلیغات. تبلیغات بی‌محتوا اگر به فرهنگی که رژیم آخوندی این روزها داره به کار می‌گیرد نگاه کنیم اگر به سایت قوه قضاییه نگاه کنم که تاکنون بیش از ۶۰کلیپ تصویری پخش کرده خیلی روشنه که به‌لحاظ سیاسی رژیم آخوندی در این محاکمه هماورد خودش رو و ان کسی رو که در مقابل خودش می‌بینه سازمان مجاهدین خلق ایران هست. و به همین خاطر همواره داره علیه مجاهدین تبلیغ می‌کنه تبیلغات بی‌محتوا پوچ و بنابراین اگر بخواهیم بگویم وکلای همین نوری چکار می‌کردند امروز وکلای همین حمید نوری فقط داشتند ابراز تهیه می‌کردند برای این‌که رژیم بتواند بعد از این تبلیغاتش را بهتر بکنه یا همان تبلیغات بی‌محتوا پوچش را ادامه بده.

 

واقعا من خیلی فکر کردم اینها چکار دارند می‌کنند. در واقع حرفشون این بود که حالا اصلاً این‌که قتل‌عامی بوده یا نبوده. گفت اصلاً معلوم نیست دادستانها نتوانستند دلایل کافی ارائه بدهند که قتل‌عامی صورت گرفته نتوانستند دلایل کافی ارائه بدهند که این حمید نوری همان شخصی هست که در آن اعدامها اون جنایتها شرکت داشته و استدلالها در این پایه دلیلی نتوانستند ارائه بکنند که این‌که گفته شده کامیونهای حمل اجساد در گوهردشت شبانه اجساد حمل می‌کردند این درست و دقیق هست خلاصه حرفهایشان در واقع نفی یا انکار شواهد مشاهدات مستندات و دلایلی بود که به‌طور متواتر در پی شهود متفاوت در واقع دهها شاهد و با اسناد و مدارک متقن اینها اثبات شده اینها در واقع تلاش می‌کردند که بگویند اینها واقعی نیست.

خوب این‌که خیلی روشنه که در واقع از این به‌اصطلاح حرفها طرفی نمی‌بندند پس بنابراین وقتی که سؤال کنیم چرا دارند این کار را می‌کنند همان که عرض کردم در واقع اینها دارند تلاش می‌کنند که بتوانند ابزار و امکان و وسائل فراهم بکنند برای این‌که رژیم آخوندی بتواند تبلیغات بکند. تبلیغات پوچ. همان‌طور که گفتم تا حالا مقالات نوشته‌ها گزارشها با اصطلاح های متعدد تو رسانه‌های رژیم و به‌طور خاص تو سایت قوه قضاییه سایت میزان که بیش از ۶۰کلیپ صوتی و تصویری تا حالا منتشر کرده همین فرهنگ رو کما این‌که وقتی دیروز پریروز سفیر سوئد را در تهران احضار کرده وزارت‌خارجه همین حرفها را زد گفت که دولت سوئد بازیچه دست منافقین شده خوب این به‌لحاظ سیاسی هم حرف درستی است به این معنی که رژیم در واقع به دنیا دارد اعلام می‌کند که هماورد من مجاهدین هستند. تهدید هویت و تمامیت وجودی آخوندها مجاهدین هستند همین برادران و خواهران که همینجا تو همین خیابون جلوی همین دادگاه حضور دارند همین شعارهایی که دارند می‌دهند خوب اینها واقعیتهایی هست که در واقع آن خواست مردم ایران را آن آرمان مردم ایران را نمایندگی می‌کنه که می‌خواهند پایان بدهند به این رژیم دیکتاتور و جنایتکار و این حمید نوری هم در واقع یک مهره دست سوم از همان سازمان جنایتی هست که توی سالیان بیش از ۴۰سال بر کشور ما حکومت کرده.

بنابراین در یک‌کلام و خیلی خلاصه آنچه که به‌عنوان گزارش دادگاه طی امروز از صبح تا عصر جریان داشت بخواهم بگویم چیزی جز همین که گفتم نیست اینها دارند در واقع اسباب تبلیغاتی برای رژیم فراهم می‌کنند و هیچ نتیجه‌یی هم از این نخواهند گرفت. روشن است آینده همین دادگاه و انشاالله دادگاههای دیگه که چه در خارج ایران در دادگاههای بین‌المللی و انشاالله چه در ایران آزاد در آینده خواهیم داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f425800-4bf3-44aa-b917-4db60da716a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات