728 x 90

مصاحبه با دکتر محمدعلی شیخی در رابطه با اخراج اساتید دانشگاهها

دکتر محمدعلی شیخی-مسئول کمیسیون دانشگاهها در شورای ملی مقاومت
دکتر محمدعلی شیخی-مسئول کمیسیون دانشگاهها در شورای ملی مقاومت

دکتر محمدعلی شیخی-مسئول کمیسیون دانشگاهها در شورای ملی مقاومت

با سلام خدمت رزمندگان شهر شرف اشرف سه با درود به مهسا (ژینا) امینی که در آستانهٔ سالگرد شهادتش هستیم به دست مزدوران رژیم و با درود فراوان به کانون‌های شورشی، این امید تپنده مردم ایران برای سرنگونی رژیم ددمنش خامنه‌ای.

والله اخیراً در اخبار می‌خوانیم که تعدادی از حدود ۵۰نفر یا به عبارتی ۸۰نفر از استادان دانشگاههای مختلف رو از دانشگاهها اخراج کردند، بازنشسته کردند، و یا بازنشسته اجباری کردند و مسائل دیگه‌ای چون دانشجویان رو به وزارت بدنام اطلاعات خواندند و فراخواندند و با اونها شرط و بیع کردند.

اما چرا رژیم اینکار رو می‌کنه؟ رژیم یکبار دیگه با اشغال دانشگاهها تحت عنوان انقلاب ضدفرهنگی در سال۵۹ اواخر فروردین اوایل اردیبهشت تمام دانشگاههای کشور رو به خاک و خون کشید و از ۱۵خرداد همون سال۵۹ همه دانشگاهها رو تعطیل کرد و تا تقریباً دو سال و نیم سه سال دانشگاهها باز نشدند. در طی این مدت شورای به‌اصطلاح انقلاب فرهنگی یا ستاد انقلاب فرهنگی شروع به کار کردش که حکمشو از خمینی دجال گرفته بودند و در طی این دو سال و خرده‌ای تا اونجایی که تونسته بودن اساتید دانشگاهها رو تصفیه کردن، اخراج کردن، بازداشت کردن و حتی اعدام کردن. همین‌طور بودش که مسأله دانشجویان دانشگاه، دانشگاههای مختلف که تا اونجایی که به‌خاطرم هست حدود ۲۷ تا دانشجو در کلیتش به‌شهادت رسیدند و تعداد زیادی هم دستگیر شدند و به زندانهای رژیم افتادن که بعضاً بعداً هم اعدام شدند.

بنا براین، این جدال یا دشمنی یا کینه رژیم آخوندی با دانشگاه جدید نیست خمینی خودش در عید ۵۹ دانشگاهها رو مورد خطاب خودش قرار داد و گفتش که هرچی به سر این مملکت میاد از دست دانشگاه است و این دانشگاهیان غرب‌زده و تحت تعلیم غرب و استکبار قرار گرفته این بلاها رو به سر ما میارن و لازم است که دانشگاهها اسلامی بشه تصفیه بشه و اینا. که بعد به هرحال کار خودشون رو کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6ae12fc-5b8b-4874-a827-1f5a7b8b0579"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات