728 x 90

مشهد - ممانعت از برگزاری تجمع غارت‌شدگان پدیده/ تجمع پرستاران علوم پزشکی / اعتصاب و درگیری کسبه بازارچه زیوه مرگور ارومیه + فیلم

ارومیه - اعتصاب و درگیری کسبه بازارچه زیوه مرگور با ایادی رژیم
ارومیه - اعتصاب و درگیری کسبه بازارچه زیوه مرگور با ایادی رژیم

ممانعت از برگزاری تجمع غارت‌شدگان پدیده در مشهد

روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۸ جمع زیادی از غارت‌شدگان مؤسسه غارتگر پدیده از زیر مجموعه‌های کاسپین وابسته به سپاه پاسداران مقابل استانداری رژیم در مشهد تجمع کردند. اما توسط نیروی سرکوبگر انتظامی مورد هجوم قرار گرفتند و اجازه نیافتند به تجمع خودشان ادامه بدهند.

تجمع اعتراضی پرستاران علوم پزشکی مشهد

روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۸ شماری از پرستاران شرکتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌نمایندگی از پرستاران شرکتی بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق فروردین‌ماه در ساختمان اداری این دانشگاه تجمع کردند.

 

 

اعتصاب و درگیری کسبه بازارچه زیوه مرگور با ایادی رژیم

روز پنجشنبه ۱۹اردیبهشت ۹۸ کسبه بازارچه زیوه مرگور در اعتراض به یورش نیروی سرکوبگر انتظامی و اتحادیه تعاونی و دهیار زیوه به این بازارچه دست از کار کشیده و اعتصاب کردند. آنها در مقابل بخشداری بخش سیلوانا در نزدیکی ارومیه تجمع کردند. بازاریان با نیروی سرکوبگر انتظامی درگیر شده بودند.

هیأت اتحادیه تعاونی درصدد بودند که بازاریان را وادار به نصب پلاک‌های اتحادیه تعاونی کنند که با مقاومت بازاریان روبه‌رو گردیدند. پس از درگیری هیأت اتحادیه تعاونی با بازاریان شهرک زیوه، بازاریان به مدت چندین ساعت در مقابل پاسگاه نیروی انتظامی زیوه تجمع کرده بودند.

نهادهای حکومتی ٤٠٠مغازه‌دار شهرک زیوه منطقه مرگور ارومیه را تحت فشار قرار داده‌اند تا مغازه‌های خود را واگذار کنند.

بیش از بیست سال است که ساکنان شهرک زیوه در این بازار مشغول کار هستند. اما مدتی است شرکتی به نام «اتحادیه تعاونی ها» که متشکل از بازنشستگان نیروهای مسلح رژیم و سایر سازمانهای دولتی است، همراه با بخشدار بخش سیلوانا و دهیارهای منطقه مرگور، این بازاریان را تحت فشار قرار داده‌اند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89940ce7-c461-458e-ad1d-b01af20a4409"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات