728 x 90

مشاور امنیت ملی کاخ سفید: ایران در تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌یی است

رابرت اوبراین
رابرت اوبراین

رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید در گفتگو با وب‌سایت تاون هال در خصوص انفجارهای مشکوک اخیر در ایران گفت: «دولت ترامپ می‌داند که ایران در تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌یی است».
وی افزود:‌ «ما این را بر اساس اسنادی می‌دانیم که اسرائیلی‌ها در آن عملیات اطلاعاتی که با شهامت انجام دادند، به دست آوردند. علاوه بر این می‌دانیم که آنها بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از ورود به دو سایت هسته‌یی منع کرده‌اند. آنها به تعهداتشان نسبت به ان.پی.تی و برجام پایبند نیستند».

مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید با تأکید بر این‌که رژیم ایران به سمت ساخت سلاح هسته‌یی حرکت می‌کند گفت: «بنابراین آنها دارند به سمت ساخت سلاح هسته‌یی حرکت می‌کنند. تنها حرفی که من می‌زنم این است که پرزیدنت ترامپ این را کاملاً روشن کرده است که تا زمانی که او رئیس‌جمهوری آمریکا باشد، ایران هرگز به سلاح هسته‌یی دست پیدا نخواهد کرد».

شایان ذکر است که در هفته‌های اخیر چند انفجار و آتش‌سوزی در منطقه خجیر تهران و نیروگاه زرگان اهواز و ... به‌وقوع پیوست که هنوز اطلاعات کاملی درباره علل و میزان خسارتها منتشر نشده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2969d1ac-1d94-4495-857b-25bbea9af02c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات