728 x 90

مسمومیت زنجیره‌ای، ۵۲ دانش‌آموز دیگر در بروجرد مسموم شدند

مسمومیت سریالی دانش آموزان
مسمومیت سریالی دانش آموزان

بدنبال مسمومیت زنجیره‌ای دانش‌آموزان،رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان اعلام کرد : امروز ۵۲ نفر دیگر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد دچار مسمومیت شدند.

تعداد مسمومیت این دانش‌آموزان هر لحظه در حال افزایش است.

روز سه‌شنبه دوم اسفند هم ۲۱نفر از دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد در ساعت ۱۶ عصر با علائمی از مسمومیت مواجه و توسط اورژانس به بیمارستان بروجردی این شهرستان منتقل شدند.

 

خبرگزاری  نیروی تروریستی قدس همچنین نوشت: فرماندار رژیم در بروجرد روز چهارشنبه سوم اسفند با بیان این‌که ۲۰دانش‌آموز دیگر دبیرستان احمدیه این شهرستان مسموم و روانه بیمارستان شدند، گفت: تاکنون ۴۱دانش‌آموز به‌علت مسمومیت روانه بیمارستان شده‌اند.

در پی انتشار گزارشهای مرتبط با موارد متعدد مسمومیت دانش‌آموزان در قم و بارها تکذیب از سوی کارگزاران رژیم آخوندی، آخوند محمدجعفر منتظری دادستان کل رژیم، مسمومیت دانش‌آموزان را «نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی» عنوان کرد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم، ۱۱تن دیگر از دانش‌آموزان یکی از مدارس قم، روز یک‌شنبه  ۳۰بهمن، در ادامه مسمومیت‌های سریالی اخیر، با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

آخوند محمد سعیدی، نماینده خامنه‌ای در استان قم، در واکنش به گزارشهای مسمومیت‌های دانش‌آموزان در قم، این گزارشها را «شایعه‌سازی از این حوادث» از سوی «رسانه‌های معاند» عنوان کرده است، دادستان کل رژیم، در نامه‌یی  دادستان استان قم را مأمور به پیگیری ویژه و برخورد قاطع با مقصرین احتمالی کرد.

دادستان کل رژیم، در این نامه، ضمن اشاره به «اخبار واصله از یک جریان نگران‌کننده از نوعی مسمومیت در بعضی از مراکز آموزشی قم»، تصریح کرد: این اخبار «نشان از احتمال اقدامات مجرمانه عمدی دارد که قابل توجه و پیگیری می‌باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c27be6e-cf7b-49b4-a544-3a31b1005b19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات