728 x 90

مسموم‌سازی دانش‌آموزان در تبریز، کرمانشاه، اشنویه، اصفهان، شاهین شهر، بندر گناوه و دیگر شهرها

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

مسموم‌سازی دانش‌آموزان در تبریز، کرمانشاه، اشنویه، اصفهان، شاهین شهر، بندرگناوه و دیگر شهرها

امروز سه‌شنبه ۲۲فروردین، پروژه جنایتکارانه مسموم کردن دانش‌آموزان مدارس دخترانه به‌دستور خامنه‌ای با شدت بیشتر ادامه پیدا کرد، در شاهین شهر اصفهان دست‌کم ۸مدرسه و هنرستان از جمله مدرسه دخترانه منوچهر انصاری، هنرستان دخترانه آل یاسین و مدرسه فهمیده مورد حمله شیمیایی قرار گرفتند. دانش‌آموزان مدارس دخترانه شایان در اصفهان، انقلاب اسلامی در تبریز، خدیجه کبری در اشنویه، شیما مرادی در کرمانشاه و یک مدرسه در بندر گناوه از دیگر قربانیان امروز این جنایت هستند.

مأموران حکومتی در برخی از مدارس از ورود والدین دانش‌آموزان و آمبولانسها به مدرسه ممانعت می‌کنند و مسمومیت را تکذیب می‌کنند. در برخی مدارس به‌دلیل نبودن آمبولانس خانواده‌ها فرزندانشان را به مراکز درمانی می‌برند.

از ۱۴فروردین به این سو که مدارس شروع به کار کرده است، دانش‌آموزان بسیاری از مدارس در تهران و شهرهای اردبیل، پردیس، کرج، دولت آباد، اصفهان، شاهین شهر، تبریز، مراغه، عجبشیر، نقده، پیرانشهر، ارومیه، اشنویه، بندر گناوه، هفتکل، کوهنجان سروستان، قم، سنندج، سقز، دیواندره، کرمانشاه و آمل، مسموم شده‌اند، اما ارگانهای امنیتی، سیاسی و تبلیغاتی حکومتی به تکذیب و فریب افکار عمومی ادامه می‌دهند.

مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و پرورش مجلس رژیم روز گذشته گفت: «اصلا مسمومیتی در کار نبوده، برخی دانش‌آموزان به‌دلیل استنشاق بوی نفت فقط حالشان به هم خورده است، این‌که مسمومیت نیست!» (سایت حکومتی سلام نو - ۲۱فروردین). محمد حسین آصفری نماینده مجلس رژیم هم به نمایشی بودن اقدامات رژیم اعتراف کرد و گفت: «کمیته حقیقت‌یاب بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان، به‌دلیل این‌که دستگاه‌های امنیتی نتوانسته‌اند سرنخ‌های اصلی مسمومیت را به‌دست آورند خروجی نداشته است... . وزارت بهداشت هم به‌صورت دقیق نوع مسمومیت را معلوم نکرده است... اگر وضع به همین روال ادامه پیدا کند گزارش کمیته تا دو هفته دیگر هم آماده نمی‌شود. ». (خبرگزاری حکومتی ایسنا – ۲۱فروردین). .

معین الدین سعیدی نماینده مجلس رژیم در مورد اظهارات سرکرده نیروی انتظامی رژیم درباره استفاده از دوربین در موضوع حجاب گفت: «اگر این ظرفیتها تا این اندازه به تعبیر آقایان می‌توانند کشف جرم انجام دهند، چرا در پدیده مسمومیت دختران از آن استفاده نمی‌شود؟» (سایت حکومتی خبر آنلاین – ۲۰فروردین).

خانم مریم رجوی گفت خامنه‌ای ضحاک، در ماه رمضان و ایام شهادت امام علی با گسترش این جنایت به شهرهای مختلف، صفحه جدیدی از رذالت و سبعیت باز کرده تا از قیام خلق جلوگیری کند. چه تلاش بیهوده‌ای، زیرا زنان و دختران و جوانان شورشگر عهد بسته‌اند که این رژیم ضدبشری را سرنگون کنند و چنین خواهد شد.

شورای ملی مقاومت ایران

۲۲فروردین ۱۴۰۲ (۱۱ آوریل ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f97d6752-b4a3-4d1f-8b81-07f47ae78b55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات