728 x 90

مریم رجوی خطاب به مایک پمپئو: ایران و جهان باید از شر آخوندها خلاص شوند

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

روزنامه السیاسه کویت در گزارشی از دیدار و گفتگوی مایک پمپئو با خانم مریم رجوی در اشرف۳ و بازدید مایک پمپئو از موزه مقاومت ایران و سخنرانی در گردهمایی مجاهدین که در روز ۲۶اردیبهشت صورت گرفت نوشته است:

مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب اپوزیسیون ایران در جریان پذیرایی از مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا در اشرف۳، بر لزوم خلاصی ایران و خاورمیانه و جهان از شر رژیم آخوندها تأکید کرد و گفت مردم و مقاومت سازمان‌یافته عوامل تعیین‌کننده تحولات ایران هستند.

مایک پمپئو از موزه مقاومت بازدید کرد و در گردهمایی مجاهدین در سالن بهارستان شرکت نمود و سخنرانی نمود.

رجوی گفت: ”کسانی که در این جا اجتماع کرده‌اند، امتداد مبارزه ۱۲۰ساله ایرانیان برای آزادی‌اند. از جمله هزار زندانی شکنجه شده در دیکتاتوری شاه و دیکتاتوری آخوندها“ . از ۴۳سال قبل یک نبرد سهمگین بین مردم ایران و آخوندها جریان داشته و تا برقراری یک جمهوری دمکراتیک و آزاد ادامه خواهد داشت“ .

ایشان گفتند: ”آخوندها سعی کردند یک روز عراق و یک روز هم آمریکا را دشمن جلوه بدهند اما مردم و مجاهدین خلق گفتند دشمن ما همین‌جا در ایران است و تأکید کرد ضعف حداکثری رژیم از یک‌سو و خشم و نارضایتی حداکثری مردم از سوی دیگر که نتیجه آن اعتلای مقاومت سازمان‌یافته است. مردم و مقاومت سازمان‌یافته آنها به‌عنوان عامل تعیین‌کننده در هر تحولی در ایران، همان چیزی است که به مدت ۴دهه در سیاست غرب فراموش شده و آخوندها را به آستانه بمب اتمی‌ رسانده است“ (السیاسه کویت ۲۸اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a11a27a-e40e-4e48-8993-1ee626b6e548"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات