728 x 90

مرگ مشکوک مهدی آقایی جوان ورزشکار اهل رشت

مرگ مشکوک مهدی آقایی
مرگ مشکوک مهدی آقایی

بر اساس گزارش شبکه‌های اجتماعی مهدی (علی) آقایی، جوان ۲۷ساله اهل رشت و دارنده مدال در رشته کیک بوکسینگ به‌طور مشکوکی جان باخت. پیکر مهدی آقایی غروب روز شنبه ۱۱شهریور در محدوده رودخانه سیاه‌رود و روستای کجا پیدا شد.

بر اساس گزارشها مهدی آقایی ظهر روز پنجشنبه نهم شهریور در پی یک تماس تلفنی مشکوک از منزل خارج شد و دو روز بعد پیکر بی‌جان او در نقطه‌ای که مشخص بوده صحنه‌سازی شده، در کنار رودخانه پیدا شد.

گفته می‌شود اطلاعات بدنام آخوندی در استان گیلان از پزشکی قانونی که کالبدشکافی مهدی را انجام داده خواسته است تا مرگ وی را طبیعی و بر اثر ایست قلبی گزارش کند.

خاطرنشان می‌شود قتل مشکوک جوانان و زندانیان به روشی در حکومت جنایت‌پیشه آخوندی تبدیل شده است.

روز شنبه ۱۱شهریور جاری نیز آرمان سنگی زندانی سیاسی اهل بانه که سه ماه پیش از زندان آزاد شده بود، به طرز مشکوکی جان باخت. جسد او که به شیراز سفر کرده بود روز شنبه در سویت محل اقامتش در این شهر پیدا شد. رژیم دلیل مرگ او را مانند بسیاری از قتل‌های سیاسی، ایست قلبی عنوان کرده، در حالی‌که او قبل از دستگیری هیچگونه سابقه بیماری قلبی و زمینه‌ای نداشته است. آرمان سنگی در بهار سال۱۴۰۰ توسط وزارت اطلاعات بازداشت و به زندان کهریزک منتقل و پس از اتمام دوران محکومیت دو ساله‌اش آزاد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51824779-a364-442a-b7e3-7bd9030e36c7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات