728 x 90

مرگ فجیع سوخت‌بران

این‌جا زمین تفتیده بلوچستان و محلی است که جوانان سوختبر در آتش و عطش و گلوله کباب می‌شوند

در میان سوختبران گاه کودکان ۶و ۷ساله هم دیده می‌شوند که برای فروش یک دبه گازوییل در مرز ایران و پاکستان جان خود را به خطر می‌اندازند.

«روز ۲۶خرداد یک‌ سوختبر به‌نام “کیوان رشیدی” پس از گذشت چند روز از حادثه تصادف بر اثر تعقیب و گریز مأموران امنیتی، در بیمارستان کرمان فوت کرد. این پنجمین نفر از اعضای این خان --واده بود که جانش را در انتقال چند لیتر سوخت با آن سوی مرز باخت». (سایت نه به اعدام)

مرگ یک خانواده در آتش

صبح روز چهارشنبه ۵تیرماه ۹۸مأموران انتظامی در منطقه غفور آباد سراوان به سوی یک وانت حامل سوخت شلیک کردند که باعث تصادف با خودرو دیگر شد و یک خانواده سه نفره در آتش سوختند.

 

قاچاق سوخت توسط سپاه پاسداران

در حالی که جوانان بیکار بلوچ برای ۴۰لیتر سوخت گرفتار گلوله پاسداران می‌شوند، پاسداران با بارنامه‌های جعلی سوخت را در ابعاد چند میلیون لیتر، روزانه در همین مسیر به پاکستان قاچاق می‌کنند.

خبرگزاری حکومتی برنا ـ ۱۱تیر ۹۸: از ۱۵۸تریلی و کامیونی که وارد استان سیستان و بلوچستان می‌شد حدود ۱۰۰تریلی و کامیون حامل مواد سوختی قاچاق بود که با بارنامه‌های جعلی دست به این اقدام می‌زدند و قصد خروج از کشور و انتقال آن به کشور پاکستان را داشتند».

این است کارنامه ۴۰سال قتل و غارت و تبعیض و جنایت آخوندی که پرونده‌اش به‌زودی در دستان یلان سیستان و بلوچستان و دلاوران خوزستان و سایر شهرهای ایران بسته خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e398b909-ed64-40d6-a814-3cc72968ebaf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات