728 x 90

مردم عراق کاندیداهای معرفی شده برای پست نخست‌وزیری را مردود دانستند

قیام مردم عراق
قیام مردم عراق

قیام عراق با خیزش دانشجویان در استانهای بصره و ذی‌قار علیه حاکمان فاسد و دست‌نشاندگان ولایت فقیه ادامه دارد. آنها با مردود دانستن کاندیداهای معرفی شده برای پست نخست‌وزیری توسط باندهای حاکم اعلام کردند: مردم عراق و میدانهای اعتصاب هرگونه تلاش برای سپردن مقدرات کشور به رژیم ایران را رد می‌کنند.

 

کمیته برگزار کننده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه شماره ۲۱۱ خود معرفی اسامی از سوی پارلمان فاسد عراق برای منصب نخست‌وزیری را مردود دانست و اعلام کرد:‌ در حالی‌که شبه‌نظامیان جنایتکار به شنیع‌ترین شیوه‌ها از قتل و ترور و تهدید گرفته تا بکارگیر گلوله‌های جنگی و تفنگهای شکاری به کشتار تظاهرکنندگان ادامه می‌دهند، پارلمان فاسد هم‌چنان به معرفی اسامی فاسدین برای منصب نخست‌وزیری عراق از سوی احزاب رژیم سهمیه‌بندی فرقه‌گرای شکست‌خورده، دست می‌زند. مردم عراق و میدانهای اعتصاب هرگونه تلاش برای سپردن مقدرات کشور به رژیم ایران را رد می‌کنند. رژیمی که ثروتهای عراق را غارت کرده و باعث فروپاشی نهادهای حکومتی در عراق شده است. کمیته برگزارکننده تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در هماهنگی با میدانهای اعتصاب در بغداد و سایر استانها به‌زودی تظاهرات بزرگ با خواست انحلال پارلمان فاسد عراق برگزار خواهد کرد چرا که این (پارلمان) بر تزویر و فساد و ربودن اموال بنا شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/925ed734-6dca-4cbb-b1ea-055e99312393"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات