728 x 90

مردم ایران میان آتش کرونا و جنایت آخوندهای حاکم

کرونا هزینه‌های زندگی مردم را افزایش داده، در بسیاری از کشورها، دولت با ارائه کمک به مردم، آنها را در عبور از پیک‌های کرونا کمک کردند؛ اما در ایران تحت حاکمیت آخوندها اوضاع متفاوت است.

دست‌فروشان و کارگران فصلی از آسیب‌پذیرترین گروه‌هایی بودند که با هجوم شرایط کرونایی متضرر شدند، آنها که پیش از کرونا نیز به‌سختی زندگی‌شان را اداره می‌کردند، در ۲۰ماه گذشته، زندگی‌شان به رنجی مستمر تبدیل شده.

خبرگزار حکومتی تسنیم روز اول شهریور نوشت: «یکی از کارگران فصلی شهرداری اردبیل گفت: با توجه به گفته اعضای شورای شهر مقررشده بود حقوق پرسنل تا ۳۱مرداد پرداخت شود؛ اما هم‌چنان ما در انتظار عملی شدن وعده‌ها نشسته‌ایم».

این در حالی است که به این کارگران هیچ‌گونه مزایایی تعلق نمی‌گیرد. در حکومت آخوندی کارگران فصلی هیچ پشتوانه‌ای ندارند،

علی بابایی نایب‌رئیسی کمیسیون اجتماعی مجلس رژیم گفته است: «بیش از ۲میلیون کارگر ساختمانی فصلی به مدت ۱۸ماه است به‌دلیل کرونا بیکار شده‌اند» «این افراد حتی بیمه هم نیستند»

مردم ایران تحت‌فشار شدید اقتصادی زندگی می‌کنند، این امر آن‌قدر عیان است که مجبورند به آن اعتراف کنند.

روزنامه حکومتی شرق در اعترافی نوشته است: «یک اکثریت بزرگ از اقشار مختلف مردم در مرحله برطرف کردن نیازهای پایه‌یی و زیستی خود مانند غذا، آب، پوشاک، مسکن و... درمانده‌اند»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/641ece06-acac-4507-9d3b-2ec5c87ca1be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات