728 x 90

مخالفت عناصر حکومتی با حکم خامنه‌ای مبنی ممنوعیت ورود لوازم خانگی از کرهٔ جنوبی

محمد مهاجری از عناصر باند خامنه‌ای
محمد مهاجری از عناصر باند خامنه‌ای

در پی حکم خامنه‌ای مبنی بر ممنوعیت ورود لوازم خانگی از کرهٔ جنوبی، محمد مهاجری از عناصر باند خامنه‌ای از رسانه‌یی شدن این حکم انتقاد کرده و طی مقاله‌یی در سایت حکومتی خبر آنلاین ۹مهرماه به تاثیرات زیانبار فرمان خامنه‌ای بر روی اقتصاد ایران پرداخته و نوشته است: «مردم می‌دانسته‌اند که واردات لوازم خانگی ممنوع است و آنچه در بازار موجود است، عمدتا به‌صورت قاچاق وارد می‌شود. بنابراین رسانه‌ای کردن این نامه، کمک بزرگی است به قاچاقچیان و دلالها که قیمت لوازم خانگی کره‌ای را افزایش دهند».

خامنه‌ای در اقدامی شیادانه، دستور داد واردات لوازم خانگی از کرهٔ جنوبی ممنوع شود.

خبرگزاری سپاه پاسداران ۷مهرماه در توئیتی نوشت: خامنه‌ای در نامه‌یی به رئیسی نوشت طبق نامه‌یی که کارخانه‌های تولیدکننده لوازم خانگی نوشته‌اند، واردات این محصولات باعث شکستن کمر تولیدکنندگان می‌شود و باید جلوی آن گرفته شود. رئیسی هم به وزرایش دستور داد واردات لوازم خانگی از دو شرکت کره‌ٔ جنوبی ممنوع شود‌.

به اعتراف رسانه‌های حکومتی مردم به‌خاطر گرانی لوازم خانگی به خرید لوازم دست دوم روی آورده‌اند و در حل قیمت یک یخچال با کیفیت متوسط معادل دو سال حقوق یک کارگر است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32bb8858-54dd-429e-91d4-5a4c8f256023"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات