728 x 90

محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا توسط پارلمانترهای رومانی

محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا توسط پارلمانترهای رومانی
محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا توسط پارلمانترهای رومانی

پارلمانترهای رومانی برای ایران آزاد طی بیانیه‌یی تروریسم دولتی و جنایت سازمان‌یافته در قلب اروپا را محکوم کردند و خواستار اتخاذ موضع قاطع اتحادیه اروپا علیه رژیم ایران شدند. در این بیانیه آمده است:

گزارشهایی که از منابع متعدد در مورد برنامه حمله تروریستی به همایش شورای ملی مقاومت ایران در پاریس منتشر شده حاکی از آن است که دیپلومات رژیم ایران شاغل در سفارت این رژیم در اتریش به‌نام اسدالله اسدی مغز متفکر و طراح عملیات تروریستی بوده است. بسیار واضح است سفارت خانه‌های رژیم آخوندها در سراسر جهان در طراحی و انجام عملیات تروریستی ید طولایی دارند. اتحادیه اروپا بیش از سایر نقاط جهان از این تجربه تلخ برخوردار است.

در آخرین دهه‌های قرن بیستم موج ترور و انفجارهای تروریستی علیه مخالفان سیاسی‌ آخوندها در اروپا بقدری افزایش یافت که اتحادیه اروپا در اعتراض به این اقدامات، تمامی سفرای رژیم ایران را اخراج کرد و سفرای خود را از ایران فراخواند. این اقدام جدی و قاطع اروپا باعث شد که رژیم آخوندها به اروپاییها تعهد دهد که این اعمال هرگز در خاک اروپا تکرار نمی‌شود. اتحادیه اروپا با دریافت این تعهد مجدداً روابط دیپلوماتیک با رژیم ایران را برقرار کرد. اما سیاست رژیم ایران هم‌چنان در قبال صدور و حمایت از تروریسم تغییری نکرده و تا این رژیم بر ایران حکومت می‌کند همین سیاست ادامه خواهد داشت‌.

 

سقف دیگری از تروریسم رژیم ایران در اروپا

طرح حمله تروریستی اخیر در پاریس با ۵۰۰گرم مواد منفجره سقف دیگری از تروریسم دولتی را رقم زده که بی‌سابقه است. کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد بدین وسیله جنایت سازمان‌یافته علیه بشریت در قلب اروپا و در اجتماعی متشکل از شخصیتهای بین‌المللی از ۵قاره جهان و دهها هزار شرکت‌ کننده را محکوم می‌کند و از جامعه جهانی به‌ویژه اتحادیه اروپا می‌خواهد که با تحقیقات ضروری نسبت به عوامل این طرح جنایت‌کارانه موضع قاطع و تنبیهی اتخاذ کند.

 

رومئو نیکوارآ

رئیس کمیته نمایندگان رومانی برای ایران آزاد


 

بیانیه کمیته در جستجوی عدالت با ۴هزار نماینده پارلمان

آژانس‌های اطلاعات و امنیت بلژیک اعلام کرده‌اند که یک طرح تروریستی که گردهمایی بزرگ اپوزیسیون دمکراتیک، شورای ملی مقاومت ایران در روز شنبه ۳۰ژوئیه در پاریس را هدف قرار داده بود خنثی کرده‌اند.

دهها هزار شرکت‌ کننده از تمام نقاط جهان در ویلپنت پاریس جمع شده بودند تا از فراخوان رهبر اپوزیسیون، مریم رجوی برای تغییر دموکراتیک در ایران حمایت کنند. صدها شخصیت اروپایی، آمریکایی و بین‌المللی در این مراسم حضور داشتند.

یک زوج ایرانی با تابعیت بلژیکی روز شنبه توسط پلیس بلژیک دستگیر شدند. مواد منفجره و چاشنی انفجاری در اتوموبیل آنها برای استفاده در هدف قرار دادن گردهمایی ویلپنت کشف شد.

به گفته دفتر دادستانی کل بلژیک، یک دیپلومات رژیم ایران از سفارت این رژیم در اتریش در وین نیز به‌عنوان « نفر رابط » با تروریستها در آلمان دستگیر شده است.

ما از شنیدن خبر چنین حمله تروریستی جدی و شنیعی که با دخالت مستقیم مقامات رژیم ایران در اروپا برنامه‌ریزی شده و در حال وقوع بود شوکه شدیم.

 


اطلاعیه کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان- محکومیت توطئه تروریستی رژیم ایران در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

طرح تروریستی رژیم ایران - لزوم اخراج مأموران اطلاعاتی رژیم ایران از اروپا

کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد، که با اعضای مختلفش در گردهمایی اپوزیسیون دموکراتیک ایرانی در ۳۰ژوئن در پاریس شرکت کرده بود، قدردانی خودش را از اقدام حرفه‌ای و مؤثر پلیس و سرویسهای امنیتی بلژیک، فرانسه و آلمان که طرح سوءقصد تروریستی که می‌توانست منجر به یک فاجعه شود را کشف و خنثی کردند ابراز می‌نماید.

در بلژیک دو تروریست وابسته به رژیم آخوندها، که مواد منفجره و چاشنی آماده برای سوءقصد به همراه داشتند دستگیر شدند، فرد دیگری هم که مشکوک به همکاری با آنها می‌باشد در فرانسه دستگیر شد.

در آلمان نیز یک دیپلومات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که رئیس سرویسهای اطلاعاتی رژیم در وین در اتریش بوده و مظنون به صدور دستور این سوءقصد می‌باشد، دستگیر شده است.

 

طرح تروریستی رژیم ایران - ضرورت و فوریت تغییر اساسی سیاست اروپا در برابر ایران

آنچه که اتفاق افتاده، همراه با تهدیدات مستمر عملیات تروریستی از طرف مأموران رژیم بر علیه مقر سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی که بارها توسط مجاهدین اعلان شده، بار دیگر ضرورت و فوریت تغییر اساسی سیاست اروپا در برابر ایران را نشان می‌دهد.

اتحادیه اروپا باید سیاست قاطعی را در رابطه با رژیم ایران در پیش بگیرد و اخراج همه مأموران اطلاعاتی آماده برای عملیات تروریستی از یک طرف و همچنین شناسایی رسمی نقش مثبت و طرف مخاطب شایسته اپوزیسیون دموکراتیک که در شورای ملی مقاومت ایران خودش را نشان می‌دهد، ضرورت مقابله با تروریسم رژیم آخوندهاست.

 

مطالب مرتبط

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f544ee3e-7424-4d22-8b62-bdf2a617a473"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات