728 x 90

محمدعلی نجفی با عفو اخیر خامنه‌ای از زندان آزاد شد

محمدعلی نجفی با عفو خامنه‌ای آزاد شد
محمدعلی نجفی با عفو خامنه‌ای آزاد شد

به گزارش رسانه‌های حکومتی، محمدعلی نجفی وزیر و شهردار سابق رژیم در تهران که در خرداد سال۹۸ در ماجرای «وزیر قاتل و زن اطلاعاتی»، همسر دومش به نام میترا استاد را در یک جنایت فجیع به‌قتل رسانده بود، با عفو اخیر خامنه‌ای از زندان آزاد شده است.

رسانه حکومتی عصر ایران روز ۲۰فروردین۱۴۰۲ نوشت: محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده با پرداخت دیه ۱۰میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت. وی سرانجام در اواخر سال۱۴۰۱ با عفو رهبر از زندان برای همیشه آزاد شد و پرونده او در شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران بسته شد.

شایان یادآوری است که گزارش مهندسی شده از ماجرای وزیر قاتل و زن اطلاعاتی که از ابتدای وقوع این جنایت از تلویزیون رژیم منتشر شد و موضع‌گیریهای عناصر باند مغلوب و عناصر ریزشی درباره دام‌گذاری اطلاعات سپاه برای نجفی، به گونه‌یی است که پشت صحنه این جنایت را به بحران درونی رژیم و جنگ گرگها همزمان با آشکار شدن قصد خامنه‌ای برای روی کار آوردن دولت حزب‌اللهی، مرتبط می‌کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a720d1a7-a5ea-4d9f-ac84-217c91432330"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات