728 x 90

محمد محدثین:‌ تنها راه صلح و امنیت در خاورمیانه، سرنگونی رژیم آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران است

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

 محمد محدثین مسئول کمیسیون امور خارجه شورای ملی مقاومت ایران در مورد هدف قرار دادن دو نفتکش در خلیج عمان توسط سپاه پاسداران و پرتاب موشک به فرودگاه غیرنظامی «ابها» گفت:‌ این اقدامات، بار دیگر نشان داد رژیم آخوندی جز با سرکوب داخلی و صدور تروریسم و جنگ افزوزی قادر به ادامه حیات نیست.

 

وی تأکید کرد:‌ همزمانی انفجار کشتی‌ها با ملاقات خامنه‌ای با نخست‌وزیر ژاپن و دو روز بعد از ملاقات وزیر خارجه روحانی با وزیر خارجه آلمان نشان می‌دهد که رفت و آمدهای دیپلماتیک و میانجی گری با این رژیم قرون‌وسطایی نه تنها هیچ فایده‌ای ندارد بلکه صرفاً این رژیم را در مقاصد شوم تروریستی و جنایتکارانه‌اش جری‌تر می‌کند. وی تأکید کرد که این رژیم تنها زبان قاطعیت می‌فهمد.

 

محدثین افزود: این ادعا که همزمانی سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران با حمله به کشتیها احتمال دست داشتن رژیم آخوندی در این جنایت را کم می‌کند، ترفند و فریب حقیر ملایان است. این همان رژیمی است که همزمان با سفر روحانی به سوئیس و اتریش می‌خواست گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس را منفجر کند که کشف و خنثی شد.

 

او گفت:‌ حمله به کشتیهای غیرنظامی و سایر اقدامات جنگ‌افروزانه رژیم آخوندی در منطقه بار دیگر بر این حقیقت صحه می‌گذارد که تنها راه صلح و امنیت در خاورمیانه سرنگونی رژیم آخوندی به دست مردم و مقاومت ایران و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردمی است. هر چیزی کمتر از این بحران و جنگ در منطقه را عمیق‌تر و طولانی‌تر می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32e85db5-b6d3-4837-b3b4-03c3f84d6b71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات