728 x 90

محکومیت دو تن از دلالان تسلیحاتی رژیم آخوندی در آمریکا

محكوميت دو تن از دلالان تسليحاتي رژيم آخوندی در آمريكا
محكوميت دو تن از دلالان تسليحاتي رژيم آخوندی در آمريكا

دادگاهی در لس‌آنجلس  در آمریکا دو تن از دلالان تسلیحاتی رژیم  آخوندی را که  به‌دنبال قاچاق قطعات هواپیماهای نظامی به ایران بودند را محکوم کرد.

به گفته وزارت دادگستری آمریکا، زاویک زرگریان ۵۴ساله در سال ۲۰۱۷ در دادگاهی در لس‌آنجلس به اتهام نقض قانون بین‌المللی و مقررات تحریم و تبادلات، مجرم شناخته شد.

تشکیل این پرونده ناشی از یک تحقیق مخفیانه طولانی است که بر اساس آن  هنری ترمیناسیان با زرگریان از خارج از کشور تماس گرفت تا برای به‌دست آوردن قطعات هواپیماهای نظامی از جمله استفاده از جت‌های جنگنده اف -۱۸، از وی کمک گیرد. زرگریان به‌دنبال خرید این قطعات از یک مأمور مخفی اداره مهاجرت  آمریکا و اداره امنیت داخلی به‌عنوان تامین‌کننده قطعات خواست استفاده کند و  ترمیناسیان به آمریکا سفر کرد تا با هر دوی آنها در مورد این معامله ملاقات کند.

بنا‌به گفته دادستانها این دو نفر می‌خواستند بین ۱۰ تا ۳۰قطعه خریداری کنند که هزینه کل آن به‌طور بالقوه بیش از سه میلیون و 600میلیون دلار بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1398884f-b087-4200-819d-f0890737761a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات