728 x 90

محبوب‌فر کارشناس حکومتی: روند ابتلا به اُمیکرون در ایران با سرعت رو به افزایش است

کرونا در ایران
کرونا در ایران

محمدرضا محبوب‌فر کارشناس حکومتی حوزه بهداشت با بیان این‌که شیوع افسارگسیخته اومیکرون «طی روزهای گذشته هر دو روز آمار مبتلایان دو برابر شده است» به بی‌خیالی عامدانه سردمداران حکومتی اعتراف کرد.

وی گفت: سازمان بهداشت جهانی درباره سونامی سویه‌های دلتا و اومیکرون هشدار داده و بیان داشته است که سونامی کووید۱۹ سیستم‌های درمانی را به سمت فروپاشی می‌کشاند. سویه اومیکرون با سرعت هر چه‌تمام‌تر بر تعداد مبتلایان می‌افزاید.
وی با زبان معکوس به‌عملکرد نظام آخوندی در فرستادن مردم به میدان مین اُمیکرون افزود: در ایران، دو هفته از اعلام رسمی حضور اومیکرون در کشور و درخواست عاجل و فوری کمیته علمی ستاد ملی کرونا برای تعطیلی و قرنطینه و لغو بازگشایی‌های مدارس گذشته است، اما هم‌چنان از محدودیتها و ممنوعیت‌های اجتماعی خبری نیست. حتی گزارش می‌شود که محدودیت‌های ۱۵روزه مسافرت‌های هوایی و زمینی که اعلام‌شده بود، برای بخش عظیمی از مسافران هوایی پرخطر به اجرا درنمی‌آید. هم‌چنین پروتکل‌ها و محدودیتها برای مسافرت‌های زمینی که در هفته گذشته اجرا شده بود، متأسفانه به‌طور ناگهانی لغو شده است (؟!)... .

وی در ادامه افزود:... چگونه وزیر بهداشت و درمان در این کشور اجازه پیدا می‌کند در حالی‌که پزشکان می‌گویند به‌دلیل فقدان یا ناکافی بودن کیت تشخیصی اومیکرون نمی‌توان با قطعیت بیان کرد که بیماری افزایش پیدا نکرده است، این‌گونه درباره بیماری عادی انگاری کند...
... کلام آنکه؛ روند ابتلا به اومیکرون در ایران با سرعت رو به افزایش است و طی روزهای گذشته هر دو روز آمار مبتلایان دو برابر شده است.
... به‌نظر می‌رسد باید شرایط واقعی کرونایی کشور را خارج از مجموعه دولتی (!) جستجو کرد (خبرگزاری حکومتی همدلی ۱۳دی).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c036d7b4-be47-4207-9219-75d904c182bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات