728 x 90

مجیزگویی حسن روحانی: دلاوریهای سپاه پاسداران عزیز و غیور

مجیزگویی حسن روحانی از سپاه پاسداران
مجیزگویی حسن روحانی از سپاه پاسداران

آخوند حسن روحانی امروز سه‌شنبه 4اردیبهشت 97  طی سخنانی در تبریز به‌نحو مشمئزکننده‌یی به مجیزگویی از پاسداران جنایت‌پیشه پرداخت و آنها را عزیز و غیور نامید.

وی مدعی شد:‌ «امروز به برکت دلاوریهای سپاه پاسداران عزیز و غیور، ارتش جمهوری اسلامی، بسیج ایثارگر و فدارکار، ما شاهد امنیت مثال زدنی هستیم».

تهاجم باند خامنه‌ای به روحانی به‌خاطر کنایه زدن به سپاه پاسداران

روز 29فروردین97 آخوند روحانی در سخنرانی خود به‌مناسبت روز ارتش تحت‌امر خامنه‌ای با کنایه به سپاه پاسداران گفته بود:‌

«همواره ارتش در چارچوب قانون و در چارچوب انضباط مسیر و راه وظیفه خود را بی‌کم و کاست و بدون منت و بدون هیچ ادعایی انجام داده است. هیچگاه در برابر انجام وظایف خود از دولت یا از ملت جایگاهی را نخواسته است همواره در پی انجام وظیفه خود بوده است با این‌که سیاست را خوب می‌فهمد اما هرگز در بازیهای سیاسی وارد نشده است... امروز در هیچ فسادی در جامعه و کشور ما نامی از امیران و بزرگان ارتش وجود ندارد این به‌معنای پاکی ارتش است»

به دنبال این سخنان روحانی، باند خامنه‌ای حمله گسترده‌یی را به وی شروع کرد. در اغلب نمایشهای جمعه و رسانه‌های این باند مطالب متعددی علیه روحانی منتشر کردند.

روزنامه حکومتی رسالت3اردیبهشت 97 با حمله به روحانی به‌خاطر کنایه‌اش به دخالتهای سیاسی سپاه و سیاست منطقه‌یی رژیم،  زیر عنوان «غفلت رئیس‌جمهور از جنگ مرزی و ارزی» نوشته است: بخشی از سخنان روحانی در روز ارتش و نیز در روز شنبه  نشان می‌دهد وی درک درستی از دو نبرد حیاتی یعنی جنگ مرزی و ارزی ندارد. او در جنگ مرزی مشغول بی‌مهری به پاسداران است و در جنگ ارزی، کیلومترها دور از صحنه‌های اصلی نبرد مشغول کارهایی است که ربطی به وظایف صف و ستاد این نبرد ندارد»

روزنامه حکومتی وطن امروز از باند خامنه‌ای، 3اردیبهشت 97  نوشت: «حسن روحانی که دیروز می‌گفت: «سپاه محبوب مردم ایران و منطقه است، شایعاتی را که راجع به سپاه مطرح می‌شود اصلا قبول ندارم؛ می‌خواهند سپاه را رقیب مردم قرار دهند»، امروز دوباره خود چشمه شایعات درباره سپاه را با کنایه سیراب می‌کند! »

به  دنبال این حملات امروز 4اردیبهشت 97 آخوند روحانی به مجیزگویی از پاسداران پرداخت و با عنوان سپاه عزیز و غیور که امنیت کشور به برکت وجود آن است از این ارگان جنایت‌پیشه نام برد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1fdb145-1804-4fd5-afa8-718f84879124"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات