728 x 90

مجلس ارتجاع؛ گوشه‌هایی از ورشکستگی اقتصادی و بن‌بستهای لاعلاج رژیم در جریان بحثهای مربوط به لایحه بودجه

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

در جریان بحثهای مربوط به لایحه بودجه در مجلس ارتجاع، گوشه‌هایی از ورشکستگی اقتصادی و بن‌بستهای لاعلاج حکومت آخوندی برملا شد.

روح‌الامینی، مجلس ارتجاع ۳اسفند۱۴۰۰

الآن ما این سه روزی که شروع کردیم بحث بودجه را و انتهای آن تا اسفند می‌رویم در بسیاری از موارد در پیشنهادات می‌گویند در این قبری که شما دارید برای آن مویه و گریه و زاری می‌کنید مرده‌ای نیست الآن می‌گویند سهامی نیست مردم را به خود سرگردان نکنیم امیدوار نکنیم حرفهای متناقض نزنیم... (خبرگزاری مجلس ارتجاع سوم اسفند)

توسلی، مجلس ارتجاع ۳اسفند ۱۴۰۰

خیلی از مواردی که ما داریم در این بودجه بررسی می‌کنیم یا تصویب می‌کنیم حقیقتاً نه منابع آن وجود دارد نه امکانش وجود دارد نه عملکرد در آنجا دولت عملکرد درستی داشته. (خبرگزاری مجلس ارتجاع دوم اسفند)

آصفری، مجلس ارتجاع ۳اسفند ۱۴۰۰

ما می‌خواهیم اجازه بدهیم دولت را که ده درصد قیمت بنزین را گران بکند؟ مطمئناً افزایش قیمت بنزین تاثیراتش را در همه امورات مردم خواهد داشت مگر شما فتنه بنزینی دولت گذشته را فراموش کردید؟ چه مشکلات و چه مسایلی برای کشور ایجاد کرد؟ بعد امروز بیاییم خودمان با دست خودمان کالاهای اساسی مردم را همه مسایل کشور را قیمتش را بالا ببریم.(خبرگزاری مجلس ارتجاع دوم اسفند)

پیام مجلس پیام بودجه ۱۴۰۱ بایستی حمایت از بازنشستگان باشه (قطعی) فردا اگر این واقعاً خدایی نکرده تصویب بشه چه پاسخی برای بازنشستگان ما داریم بدهیم که هر روز جلوی تأمین اجتماعی‌ها اعتراض دارند.(خبرگزاری مجلس ارتجاع دوم اسفند)

نادران، مجلس ارتجاع ۳اسفند ۱۴۰۰

امروز چه در بودجه ۱۴۰۰ چه در بودجه ۱۴۰۱ دولت بیش از ۲۰۰هزار میلیارد تومان به صندوق تأمین اجتماعی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح داره کمک می‌کنه شما صدر این ماده نوشتید بابت پرداخت تعدیه بدهی خب دولت به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بدهی داره که باید تعدیه بکند از این محل؟ ما یک جماعتی را به‌صورت میلیونی مقابل حاکمیت قرار می‌دهیم عملیاتی نمی‌شود می‌آوریم آنها را توی خیابان...(خبرگزاری مجلس ارتجاع دوم اسفند)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/224a652e-b4b1-4b67-aa22-cf3e5d0072c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات