728 x 90

مجلس ارتجاع، جنگ‌وجدال بر سر بودجهٔ ورشکسته رژیم، حمله قالیباف به دولت روحانی

مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو
مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو

جلسه مجلس رژیم روز ۱۰اسفند که نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون روحانی در آن حضور داشت، به صحنه جنگ‌وجدال بر سر بودجه ورشکسته رژیم تبدیل شد.

قالیباف با حمله به دولت روحانی گفت، کارش دست کردن توی جیب مردم است.

مجلس رژیم بحرانزده آخوندها، هم‌چنین به صحنه جنگ‌وجدال میان قالیباف و برخی از اعضای این مجلس تبدیل شد.

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه روز ۱۰ اسفند گفت: التفات داشته باشند که در این تبصره قرار است که قیمت برق را از ۸۰تومان به ۳۰۰ تومان افزایش بدهیم.

پاسدار قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع ۱۰ اسفند ۹۹:

من فقط این نکته را لازم هست در رابطه با صحبت‌های جناب آقای دکتر نوبخت عرض کنم دولت در صندوق های بازنشستگی صندوق تأمین اجتماعی که متعلق به کارگران بود را متأسفانه افزایش را در ۱۸درصد نگه داشت بقیه را بیش از ۴۰درصد تا ۵۰درصد افزایش داد و این ناعدالتی درست شد یعنی از یک‌طرف به مردم کمک کنیم و از یک‌طرف دست در جیب مردم بکنیم!

تنش در مجلس ارتجاع ۱۰ اسفند ۹۹

دلخوش: بعضی‌ها را یخه‌شان را می‌گیرید می‌آورید پشت تریبون آقا حرف بزن ما که سه بار چهار بار ثبت کردیم می‌گید حالا بایست ببینیم چی میشه این اولین بارتان نیست.

قالیباف: نخیر اجازه بدهید ما هیچ شما ابهامی اینجا حداقل به من ندادند.

دلخوش: حاج آقا نباید من به شما بدهم که ابهام را بنده آمدم نشان هم دادم دیگه چی می‌خواهم بکنم.

قالیباف: دوستان می‌گویند ابهامی ثبت نکردید.

دلخوش: آقا ثبت شد آقای رئیس.

دلخوش: آقای قالیباف من می‌گذارم از مجلس می‌روم بیرون به خدا اه حق نداری این کار را بکنی این چه کاری است؟ من سه بار از صبح بالا آمدم حق ندارید این کار را بکنید (ادامه اعتراض دلخوش)... اه عجب آدمی هست! (ادامه اعتراض دلخوش)... آقای امیرآبادی نمی‌گذاری ما صحبت کنیم یعنی چه؟

یک نماینده مجلس: آقای امیرآبادی نمی‌گذارد صحبت کنیم یعنی چه... . هر جور خودشان می‌خواستند عمل می‌کنند اینجا هیأت‌رئیسه یعنی چه

اعتراف روز جمعه واعظی رئیس دفتر روحانی به این‌که دولت قیمت دلار را بالا برده تا بتواند اقتصاد را اداره کند و پس گرفتن این اعتراف بر اثر حملات باند رقیب، موضوع کشمکش دیگری در مجلس آخوندی بود.

واعظی روز جمعه گفته بود: نرخ ارز در ایران ۲۵ یا ۲۷هزار تومان نیست، اما دولت قیمت را بالا برد تا بتوانیم اقتصاد کشور را ادامه کنیم. وی سپس این حرف را پس گرفته و مدعی شده بود برداشت درستی از حرف او شده است.

آخوند نیک بین، مجلس ارتجاع ۱۰اسفند ۹۹:

چند روز پیش جناب آقای واعظی در اظهاری بسیار غیرکارشناسانه که البته راست فرمودند قیمت دلار را ما خودمان بالا و پایین می‌آوریم من خطاب به آقای واعظی عرض می‌کنم:

اظهارنظرهای تو ای واعظ جان بی‌شک نه ز غفلت که خیانت باشد

چی کار می‌خواهید بکنید با قیمت دلار؟ چه بر سر مردم می‌خواهید بیاورید؟ اظهارنظرهای شما ببینید در بورس چه اتفاقی را رقم زده؟ شماها اگر فرمایش نفرمایید سخن نگویید به خدا مردم نمی‌گویند شما لال هستید؟ چرا بدون مشورت حرف میزنید؟ شما از التهاب در بازار دلار چی به‌دست می‌آورید؟ دنبال چی می‌گردید وقتی می‌خواهید شما درآمدتان به دلار هست و خرج تان به ریال هست قطعاً شما با قیمت دلار بازی می‌کنید عرض من تمام نشده جناب قالیباف (صحبت قالیباف را قطع می‌کند) شماها متخصص التهاب و نابسامانی در بازار هستید

شریعتی، مجلس ارتجاع ۱۰اسفند ۹۹:

این‌که دولت محترم نماینده‌شان اینجا حرف رئیس محترم دفتر رئیس‌جمهور را پس می‌گیرند و به نوعی عذرخواهی می‌کنند عیبی ندارد پسندیده هم هست عقب‌نشینی کردن از حرف غلط اما این‌که آنرا با چاشنی توهین به نماینده مردم همراه بکنید اصلاً قابل‌قبول نیست این حسابها برای ما روشن است کدام حسابها بوده این ارزها اگر فیلم موجود است.

خواهش می‌کنم پخش بکنند اتاق فرمان پخش بکنند لطفاً

کلیپ واعظی: نرخ ارز این چیزی که الآن هست نیست پایین‌تر هست ولی چونکه بنابراین هست که دولت نرخ ارز تصنعی درست نکند هر روز دخالت بر نرخ ارز نکند این را آزاد گذاشته برای عرضه و تقاضا طبیعی هست که همین طور که نرخ ارز دارد پایین می‌آید ما خواهشمان این است که مسئولان نرخ ارز.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a72e3283-ccdf-4544-99f2-6ae2a9d33402"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات