728 x 90

مجلس ارتجاع - اعتراض به قالیباف بر سر سخنرانی خامنه‌ای

مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو
مجلس ارتجاع - عکس از آرشیو

مجلس ارتجاع- ۱۶فروردین ۱۴۰۲

جنگ گرگها و اعتراض به قالیباف بر سر سخنرانی خامنه‌ای

پاسخ قالیباف به پیشنهاد بیانیه حمایت از حرفهای خلیفه ارتجاع:

ما حضوری شنیدیم حضرت آقا حتماً توقعشان از من و شما و مجلس و دولت

این است که هر کداممان به جای این‌که بیانیه بدهیم کارمان را انجام بدهیم

 

جلسه علنی مجلس رژیم ۱۶فروردین ۱۴۰۲:

نقدعلی نماینده مجلس: جناب آقای قالیباف ما انتظار داشتیم امروز در نطق ابتدایی و شروع مجلس انتظار این بود که فرمایشات مقام معظم رهبری را اشاره می‌فرمودید یقینا شما به‌عنوان یک سرباز مثل ما سر خط هستید که تمام فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرا بکنید و من پیشنهاد می‌دهم یک بیانیه‌یی در حمایت این‌که ما آماده هستیم مخصوصاً شعار سال را که مهار تورم هست به مرحله اجرا در بیاوریم.

قالیباف: جناب آقای نقدعلی فرمایشات حضرت آقا را که دیشب همه ما توفیق داشتیم حضوری شنیدیم قبل از هر چیز حضرت آقا حتماً توقعشان از من و شما مجلس دولت اینه که هر کداممان به جای این‌که بیانیه بدهیم صحبت بکنیم کارمان را انجام بدهیم.

 

احمد حسین فلاحی: در بحث عفاف و حجاب رهبری نظر صریحشان را فرمودند اتمام‌حجت شد برای سران عزیز قوا که اقدام جدی بکنند جهت این قضیه و عاجل و نکته دوم فضای مجازی را مجدداً گفتند این دو تا الآن ببینید مجلس مورد سؤال قرار گرفته الآن چیزهایی که در رسانه‌ها هست می‌گویند مجلس جلوی قانون عفاف حجاب را گرفته است.

قالیباف: اجازه بدهید آقای فلاحی چون جنابعالی گفتید من بگویم خوب چه کسی مجلس کجا جلوی قانون مربوط به حجاب و عفاف را گرفته است این حرف از اساس کذب است.

 

روح‌الامینی، مجلس ارتجاع ۱۶فروردین ۱۴۰۲

حوزه سلامت مردم به‌لحاظ سیاست‌گذاری و عملیات بسیار نگران‌کننده است پیش‌بینی ما در کمیسیون بهداشت مجلس تشدید مشکلات دارو و تجهیزات برای مردم است نگذارید این مسأله هم مثل وزیر آموزش پرورش و مسائل آموزش و پرورش به بحران جدی‌تر بینجامد تا بخواهیم به نظر دلسوزان این حوزه توجه بفرمایید که قطعاً هر روز دیرتر خسارت بیشتری بر نظام سلامت وارد خواهد کرد.

جناب آقای رئیس‌جمهور لطفاً تصمیم قاطع بگیرید و اسیر افتتاحیه‌های ظاهری ناقص مانند بعضی مراکز درمانی که هنوز بعد از افتتاح توان پذیرش بیمار را ندارد به‌عنوان دستاورد تیم مدیریت ضعیف سلامت نشوید.

(خبرگزاری مجلس رژیم ۱۶فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f230505-9b1a-4208-b921-85d3c3f4e1d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات