728 x 90

مجاهدین و قیام خلق، خطرناکتر از انفجار نطنز - گزارش خبرگزاری حکومتی دانشجو

قیام ۹۸
قیام ۹۸

روز گذشته (۳۱فروردین۱۴۰۰) خبرگزاری حکومتی دانشجو با درج مطلبی به نام «خطرناک‌تر از انفجار نطنز!» ضمن هشدار نسبت به این‌گونه انفجارها نوشت: «حادثهٔ تروریستی توسط رژیم صهیونیستی در نیروگاه هسته‌یی شهید احمدی روشن، زنگ‌های هشدار را به‌صدا در آورد و ضرورت افزایش هوشیاری تمامی ارگانهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی نظام را باعث شد».

در ادامه این خبرگزاری حکومتی نسبت به تخریب بسا بزرگتر میان جوانان از طریق مجاهدین و در شبکه مجازی پرداخت و نوشت: «اما باید حواسمان باشد که تخریب بسا بزرگتری هم در جریان است که متأسفانه بسیاری نسبت به آن غافل هستند. گویا زنگ‌های خطری که باید برای غفلتی بزرگتر و خطرناک‌تر به‌صدا در آید، هنوز خاموشند. غفلت از تخریب ذهن، ضمیر و روان جوانان توسط دشمن قسم خوردهٔ نظام و انقلاب، یعنی منافقین، به‌ویژه از طریق فضای مجازی».

 

این خبرگزاری حکومتی ضمن اشاره به زنگهای هشدار ولی‌فقیه ارتجاع در مورد فضای مجازی و بی‌توجهی ارگانهای رژیم نسبت به آن نوشت: «انتظار این بود که با این زنهار به‌موقع، تمامی دستگاههای نظام زنگ‌های خطر را به‌صدا در آورند و تمام نیروی خود را برای مقابله با دشمنی که در جنگ روانی تا دندان مسلح است، بسیج کنند. اما تا این لحظه واکنشی در خور نمی‌بینیم...».

 

انفجار خطرناک نوترونی

این خبرگزاری حکومتی ضمن به صدا درآوردن زنگهای هشدار نسبت به خطر نوترونی مجاهدین و تأثیرگذاری آنها نوشت: «اما کسی انفجار خطرناک نوترونی توسط منافقین را در قلب و فکر جوانان نمی‌بیند. دشمنی که ۴۰سال است به زبان اشهدش می‌گوید هیچ چیز نمی‌خواهد جز براندازی نظام جمهوری اسلامی؛ منافقینی که امام خمینی (ره) ۴۱سال پیش نسبت به آنها بار‌ها و بار‌ها هشدار دادند. به‌ویژه پس از سخنرانی رجوی در امجدیه که با تجمع صد‌ها هزار جوان اغفال شده و به‌هیجان آمده همراه بود، امام با اشاره به رجوی گفت: «دشمن ما نه آمریکاست و نه شوروی و نه هیچ‌کس دیگر، دشمن همین جا در تهران بیخ گوش ماست!» (۱۳۵۹).

امروز هم همان دشمن قسم خورده نوک تیز حملاتش را به‌سمت جوانان ما گرفته و از طریق فضای مجازی آنها را زیر بمباران سنگین قرار می‌دهد. هر روز مشکلات واقعی جامعه را با بزرگ‌نمایی علم می‌کند و جوانان را به آشوب و تخریب تهییج می‌کند. هر روز تلاش می‌کند این‌گونه القا کند که مقصر قربانی شدن مردم توسط کرونا، سیاست‌های نظام است و حتی با رندی لفظ «کرونای ولایت» را در جامعه جا می‌اندازد و ورد زبان مردم می‌شود؛ دشمنی که تلاش می‌کند با بی‌شرمی و بدون یادآوری خدمات شبانه‌روزی مسئولان، به جوانان بقبولاند که عامل بیکاری گسترده، نه مؤلفه‌های اقتصادی، نه سیاست‌های غلط دولت، نه اقدامات دل بستگان به‌غرب و مذاکره، بلکه فساد و دزدی در تمامیت ساختار است. منافقینی که تلاش می‌کنند با پروپاگاندا، بر روی مطالبات جامعه موج‌سواری کرده و با تزریق حس ماجراجویی، جوانان را تشویق به تهیهٔ سلاح برای استفاده در اغتشاشات بعدی بکنند؛ و تصادفی نیست که شاهد هستیم اکنون موج ورود سلاحهای شورشی، مانند وینچستر، کلت، کلاش و یوزی به داخل کشور چندین برابر سال‌های گذشته شده و به‌گفتهٔ فرماندهان نیروی انتظامی، تقریباً غیرقابل مهار شده است».

 

سوزش از پیام صوتی مسعود رجوی

این خبرگزاری حکومتی با سوزش شدید از پیام صوتی رهبر مقاومت مسعود رجوی نوشت: «منافقین آن‌قدر در این جنگ روانی پیش رفته‌اند که مسعود رجوی پیام صوتی می‌دهد و به صراحت می‌گوید «در ایران یک جنگ عظیم داخلی بین خلق و مجاهد خلق (منافقین) با» نظام جریان دارد؛ و این‌گونه امواج جوانان ناراضی از فقر و مسائل اقتصادی را سربازگیری می‌کند. بی‌جهت نیست که ۴۱سال پس از آن هشدار تاریخی امام دربارهٔ منافقین، آقا می‌گوید: «دشمن در کمین است، به‌طور دائم کار می‌کند برای این‌که جوانها را مأیوس کند، منحرف کند، از راه باز بدارد» (۱۰فروردین). هشداری که بسیار جدیست و جای تأمل و اقدامات مشخص دارد. چرا که مگر نمی‌بینیم هر شب تیم‌های شورش منافقین آتش‌افروزی می‌کنند و مراکز حساس امنیتی را تخریب می‌کنند و آتش می‌زنند؟ مگر نمی‌بینیم هر روز تلاش می‌کنند قاعدهٔ نارضایتی اجتماعی را گسترده‌تر کنند؟ مگر نمی‌بینیم چگونه جوانان را از پشت میز درس و کلاس و دانشگاه، به میدان شوم جنگ و خطر و شورش می‌کشانند و آنها را تبدیل به عصیان‌گرانی می‌کنند که با نگاهی تک بعدی به مشکلات و مسائل، راه نجات را رویارویی با نظامی می‌دانند که از بطن خواسته‌های مردم ایران روئیده است؟»

 

این خبرگزاری حکومتی با اذعان به تاثیرات شگرف فعالیتهای مجاهدین نوشت: «کار به‌جایی رسیده که جنگ روانی منافقین حتی بر روی بسیجی‌ها و نیرو‌های جوان نظام تأثیرات مخرب گذاشته، در گام نخست ایمان آنها را سست می‌کند، در گام بعد حس خستگی را در تار و پود آنها میدمد، سپس باعث ریزش و نشست کردن آنها شده و حتی در بسیاری مواقع آنها را جذب خود می‌کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b58d6a9-f246-4441-9f64-2a868978d51d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات