728 x 90

مایکل پریجنت: قاسم سلیمانی یک اسامه بن‌لادن در یونیفورم است

بن لادن - قاسم سلیمانی
بن لادن - قاسم سلیمانی

مایکل پریجنت در مصاحبه‌یی با فاکس‌ نیوز درباره هلاکت قاسم سلیمانی توسط آمریکا گفت: قاسم سلیمانی یک اسامه بن‌لادن در یونیفورم است که یک دولت حامی ترویسم پشت وی است. هیچ فرقی با زرقاوی و بغدادی ندارد و در حقیقت عملاً توانایی بیشتر از هر سه آنها دارد.

 

مایکل پریجنت عضو ارشد مؤسسه هادسون در پاسخ به سؤال فاکس‌ نیوز و نقش رژیم آخوندی در حمایت از تروریسم دولتی گفت: قاسم سلیمانی جزیی از آن دولت بوده است. سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی خارجی نامگذاری شده بود و او فرماندهی نیروی قدس را برعهده داشت. نهادی که نامگذاری تروریستی شد مأموریت آن بی‌ثباتی در عراق، سوریه و لبنان است. قاسم سلیمانی یک شخصی نبود که مدارج ترقی را طی کرده باشد و فرمانده ستاد مشترک شده باشد... مانند این است که آمریکا یک ژنرال تروریست مخفی داشته باشد، که تمام وقتش را خارج از کشور بگذراند، دولتها را سرنگون کند، مردم را ترور کنند، از همه مهمتر نخست‌وزیر عراق را کنار بزند، عبدالمهدی را، و به ژنرالها و نفرات شبه‌نظامی‌اش بگوید اینطوری باید غیرنظامیان را بکشید زیرا این روشی است که ما در ایران بکار میبریم، اینترنت را ببندید و مردم را بکشید. این کاری است که ما در مشهد و اهواز کردیم و این آن کاری بود که نیروهای نیابتی او در میدان تحریر و در ناصریه، در کربلا و نجف و بصره با تظاهرات کنندگان عراقی کردند.

 

پریجنت درباره تاثیر کشته شدن قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس به‌عنوان سرکردگان تروریست رژیم آخوندی گفت: دو تن از پرقدرت‌ترین نفرات که مسئول همه چیز بودند، دیگر وجود خارجی ندارند. ابومهدی المهندس تروریست لیست‌گذاری شده که کتائب حزب‌الله را رهبری می‌کرد و قاسم سلیمانی، رهبر نیروی قدس سپاه پاسداران، هستند، که رفته‌اند. اعضای شبه‌نظامی باقیمانده مثل قیس خزعلی که آمریکایی‌ها را کشته‌اند و مقتدی صدر، اینها بدون آن دو نفر آن‌چنان قدرتی ندارند. آنها ترسیده‌اند، مستمر جابه‌جا می‌شوند، همگی نقل مکان کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/033c235e-54c0-4a44-abdd-378a1940730e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات