728 x 90

مایکل مک‌کال: این ایده که آخوندها کنترلی بر ۶میلیارد دلار آزاد شده را نخواهند داشت ساده‌لوحانه است

مایکل مک کال
مایکل مک کال

مایکل مک‌کال رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا درباره تبادل زندانیان آمریکایی به ازاء ۶میلیارد دلار به فاکس نیوز گفت: این ایده که آخوندها کنترلی بر ۶میلیارد دلار آزاد شده را نخواهد داشت ساده‌لوحانه است.
رئیس کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز روز یکشنبه ۲۲مرداد گفت: این ایده که آخوندها کنترلی بر ۶میلیارد دلار آزاد شده در کره جنوبی نخواهد داشت ساده‌لوحانه است. زمان اوباما ۱۴۰۰میلیون دلار بود که به‌صورت نقد به این رژیم داد، الآن ۶میلیارد دلار است که به رژیم ایران می‌رسد.

وی درباره آزادی گروگانهای آمریکایی گفت: ببینید من بیش از هر کس خواهان بازگشت این افراد هستم و یکی از آنها برای ما سرمایه حساس است با این موافقم، اما این شش میلیارد تنها تقویت جنگ نیابتی و تروریستی ایران و خرج توسعه بمب اتمی می‌شود.

نتانیاهو نخست‌وزیر اسراییل هم به‌شدت با اینکار بایدن مخالفت کرده است. جالب است که نماینده ویژه بایدن با ایران الآن به‌دلیل سوء‌استفاده از اطلاعات طبقه‌بندی شده تحت تحقیق قرار گرفته و این ماجرایی مسأله ساز است... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f33e7ad2-bb43-4af0-8d3d-610eb81b6008"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات