728 x 90

مایکل مک کال: اگر راب مالی اطلاعات را به دشمنان خارجی ما منتقل کرده باشد خیانت است

مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا
مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا

مایکل مک کال رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا روز یکشنبه ۲۵تیر در مصاحبه با سایت سی.بی.اس نیوز در برنامه «فیس د نیشن» در مورد راب مالی گفت: اگر راب مالی اطلاعات را به دشمنان خارجی ما منتقل کرده باشد از نظر من این خیانت است.
مجری مارگارت برنن: می‌خواهم سریع درباره ایران از شما بپرسم. شما با صراحت از دولت درخواست کرده‌اید که در مورد راب مالی، فرستاده ریاست‌جمهوری و چرایی تعلیق او توضیحاتی ارائه کند. آیا قولی دارید که به آن برسید؟ که شما اطلاعات به دست آورید؟
نماینده مک کال: من نامه‌یی فرستادم. سرزنش شدیم. در مورد وضعیت او پاسخی به ما داده نشده است. به یاد داشته باشید، این یک مذاکره‌کننده ارشد برای ایران در مورد یکی از مهمترین برنامه‌های تسلیحات هسته‌یی است.
بالاترین اسرار طبقه‌بندی شده. بنابراین ما تا ۲۵ جولای مهلت می‌دهیم تا این که، وزیر امنیت و مدیریت دیپلماتیک بیاید و در یک نشست محرمانه به ما اطلاع دهد. نمی‌توانم به شما بگویم که این چقدر مهم است، زیرا اگر او به‌نحوی می‌دانید، در بدترین حالت ممکن، اطلاعات و اسرار را به دشمنان خارجی ما منتقل کرده باشد، اگر او این کار را کرده باشد، از نظر من این خیانت است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d58ba69a-73bc-4b0b-a7b0-c5bb52aad71c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات