728 x 90

مایکروسافت دسترسی هوش مصنوعی برای عموم را گسترش می‌دهد، آپدیت‌های جدید بینگ و Edge

مایکروسافت و دسترسی به هوش مصنوعی برای عموم
مایکروسافت و دسترسی به هوش مصنوعی برای عموم

مایکروسافت در تاریخ ۱۴اردیبهشت اعلام کرد که دسترسی عمومی به برنامه‌های هوش مصنوعی مولد خود را گسترش داده است. این شرکت در حال تلاش برای گسترش بینگ با استفاده از هوش مصنوعی است و ویژگی‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی موتور جستجوی بینگ و مرورگر اینترنتی Edge این شرکت اکنون برای استفاده همه باز است.

یوسف مهدی، معاون شرکت در یک پست وبلاگ گفت: ویژگی‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی موتور جستجوی بینگ و مرورگر اینترنتی Edge این شرکت اکنون برای استفاده همه باز است.
مهدی گفت: «این بدان معناست که اکنون برای همه آسان‌تر از همیشه خواهد بود که بینگ و اج جدید را با ورود به بینگ با حساب مایکروسافت خود امتحان کنند.

در گذشته، مایکروسافت نسخه‌های هوش مصنوعی بینگ و مرورگر Edge را راه‌اندازی کرده بود و از آن زمان تلاش کرده است تا با استفاده از هوش مصنوعی، بینگ و Edge را به‌عنوان ابزارهای مفیدتری برای کاربران خود قرار دهد. در آپدیت جدید، شما می‌توانید جستجوی چندحالته انجام دهید، تاریخچه چت خود را حفظ کنید در حالی که در اینترنت جستجو می‌کنید، گفتگوها را صادر و به اشتراک بگذارید و از ویژگی جدید به نام «اقدامات» برای کمک به انجام وظایف خود استفاده کنید.

مایکروسافت در گذشته نیز تلاش‌های زیادی در زمینه هوش مصنوعی انجام داده است. برای مثال، سه ماه پس از راه‌اندازی اولیه چت‌بات بینگ که توسط OpenAI قدرت گرفته شده بود، مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرد و دسترسی آن را فراتر از پیش‌نمایش محدود گسترش داد. هم‌چنین، مایکروسافت در حال تلاش برای گسترش بینگ با استفاده از هوش مصنوعی است و در یک رویداد پیش‌نمایش در نیویورک، مدیران اجرایی مایکروسافت اعلام کردند که قصد دارند بینگ را با استفاده از هوش مصنوعی گسترش دهند.

مایکروسافت از روزهای اولیه در زمینه هوش مصنوعی و دستیاران مجازی پیشرو بوده است. در اوایل دهه۲۰۰۰، مایکروسافت با توسعه یک دستیار شخصی برای ویندوز موبایل به نام Clippy شروع به آزمایش با دستیاران مجازی کرد. هم‌چنین، تحقیقات هوش مصنوعی در مایکروسافت به‌منظور ایجاد ماشینهای هوشمند که تفکر انسان را تکمیل کنند و تجربه و شایستگی‌های ما را افزایش دهند، انجام می‌شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ed743f2-25eb-4c10-9414-6d00f0b7f8d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات