728 x 90

مایک پنس: ما با تروریستها مذاکره نخواهیم کرد و به آخوندها باج نمی‌دهیم

مایک پنس معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا
مایک پنس معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با نیوزمکس درباره توافق دولت آمریکا با رژیم آخوندی گفت با تروریستها مذاکره نخواهیم کرد و به آخوندها باج نمی‌دهیم.

نیوزمکس ۲۲مرداد ۱۴۰۲: نوشت مایک پنس از توافق آمریکا و رژیم ایران که در این هفته منعقد شد به‌شدت انتقاد کرد که در نهایت پنج آمریکایی بازداشت شده در ایران و تعداد نامعلومی از ایرانی‌های زندانی در آمریکا پس از انتقال میلیاردها دلار دارایی مسدود شده رژیم ایران از بانکها در کره جنوبی به قطر از بازداشت آزاد می‌شوند.

پنس به نیوزمکس گفت: «فکر می‌کنم تصمیم جو بایدن برای انتقال بیش از ۵میلیارد دلار به ملاها در تهران مایه شرمساری است. ما برای گروگانهای آمریکایی باج نمی‌پردازیم. ما می‌دانیم که آخوندهای حاکم بر تهران از آن میلیاردها دلار برای ادامه خشونت در سرتاسر منطقه استفاده خواهند کرد.

پنس ادامه داد: «آمریکا برای گروگانها باج نمی‌پردازد و اگر من رئیس‌جمهور ایالات متحده باشم، هر کشوری که هر آمریکایی را گروگان بگیرد، با قدرت آمریکا مواجه خواهد شد. ما باج نمی‌دهیم.

(نیوزمکس ۲۲مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5753941-42b9-400e-8f03-a548a9dd8d55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات