728 x 90

مایک پمپئو:‌ رژیم ایران به‌خاطر موجی از رفتارهای بی‌ثبات کننده باید مورد حسابرسی قرار بگیرد

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

فاکس نیوز گزارشی از سفر دومینیک راب به واشنگتن و دیدارهای وی با مایک پمپئو وزیر خارجه و مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرد و گفت: آمریکا و انگلستان برای مقابله با شماری از چالشهای جهانی با هم کار می‌کنند.

دومینیک راب نماینده نخست‌وزیر انگلستان بوریس جانسون است که مورد علاقه رئیس‌جمهور ترامپ است.

دومینیک راب: در موضوعات امنیتی که با هم مشترکیم اطمینان پیدا می‌کنیم که روابطمان را تقویت کنیم.

خبرنگار: مانند تقویت امنیت در خلیج‌فارس علیه حملات رژیم ایران به کشتی رانی.

انگلستان با مأموریت دریایی در هماهنگی با آمریکا موافقت کرده است آمریکا امیدوار است این اقدام، انگلستان را از اروپا دور نماید.

مایک پمپئو: ما امیدواریم که انگلستان هم‌چنان به برداشتن گام های جدید علیه رژیم ایران ادامه دهد. این رژیم به‌خاطر موجی از رفتارهای بی‌ثبات کننده باید مورد حسابرسی قرار می‌دهد

 

خبرنگار: ‌آمریکا همچنین به‌دنبال حمایت انگلستان در موضوع شرکت چینی هواوی، شبکه تلفنهای موبایل است که به‌نظر می‌رسد تهدید امنیتی دیگری از جانب چین باشد.

به‌خاطر تأکید بر خطرات چین، وزیر دفاع آمریکا مایک اسپر به منطقه سفر کرد.

‌آمریکا حتی از انگلستان خواستار کمک در موضوع تجاوزات جدید کره شمالی شد. پیونگ یانگ این هفته موشکهای بیشتری را پرتاب کرده است. کره جنوبی دست کم همکاری خواهد کرد. رئیس‌جمهور ترامپ گفت که هزینه ارتش آمریکا را در این شبه جزیره از کره جنوبی خواهد گرفت.

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ می‌خواهد انگلستان برای همکاری در تمامی این موارد راضی کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60da454b-e00a-43d4-aa20-d92af8868b17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات