728 x 90

مایک پمپئو: رژیم جمهوری اسلامی که توسط خمینی بنیان‌گذارده شد، سازمانی تروریستی در قالب «حکومت» است

مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا
مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا درمعرفی کتاب جدید خود تأکید کرد که تفاوتی میان رژیم جمهوری اسلامی و سازمانهای تروریستی مانند القاعده وجود ندارد.

مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا در کتاب جدید خود نوشت، رژیم جمهوری اسلامی که توسط خمینی بنیان‌گذارده شد، سازمانی تروریستی در قالب «حکومت» است.

او در کتابش با عنوان «یک قدم عقب ننشین؛ نبرد برای آمریکایی که دوستش دارم»، اظهار داشت که رژیم ایران با ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی مانند حزب‌الله لبنان و حوثی‌ها به‌دنبال توسعه‌طلبی در منطقه است.

آقای پمپئو در این کتاب تأکید کرد که تفاوتی میان رژیم جمهوری اسلامی و سازمانهای تروریستی مانند القاعده وجود ندارد. وی اشاره کرده که مقر اصلی القاعده برخلاف تصور عمومی نه در افغانستان بلکه در ایران است.

پمپئو هم‌چنین جزئیاتی از تصمیم کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران ایران توسط دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در ژانویه ۲۰۲۰ را افشا کرده است.

او گفت، ترامپ در رابطه با کشتن سلیمانی تصریح کرد که الآن وقت شلیک به سلیمانی و پایان دادن به‌عملیات‌های فزاینده تروریستی ایران است (العربیه ۸بهمن).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b3f2b35-9505-4fb5-a760-2cbbd681faf3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات