728 x 90

مایک پمپئو: رژیم ایران هیچ بهایی برای خطری که آنها هم‌چنان برای ما ایجاد می‌کنند، پرداخت نکرده است

مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا

مایک پمپئو وزیر خارجه قبلی آمریکا روز ۷مرداد در مصاحبه با تلویزیون فاکس نیوز گفت: دولت آمریکا نسبت به رژیم ایران نرمش نشان داد و تلاش کرد به توافق هسته‌یی برگردد. آنها ۶ میلیارد دلار را از حالت انجماد خارج کردند تا چند گروگان را پس بگیرند. صراحتاً بگویم اکنون رژیم ایران حتی گروگانهای بیشتری نسبت به قبل از زمانی که آنها آن شش میلیارد دلار را پرداخت کردند، دارد. این نوعی مماشات است. امروز رژیم ایران هنوز آمریکایی‌ها را (گروگان) نگه می‌دارند و این رژیم هیچ بهایی برای خطری که آنها هم‌چنان برای ما ایجاد می‌کنند، پرداخت نکرده است.

 

سناتور لیندزی گراهام عضو سنای آمریکا در شبکه سی‌بی‌اس گفت که سنا هفته گذشته گزارشی «تکان‌دهنده» از مدیر اطلاعات ملی درباره وضعیت برنامه هسته‌یی ایران دریافت کرد. چیزی که من بیش از همه نگران آن هستم، یک حرکت سریع به سمت سلاح هسته‌یی است. رژیم ایران می‌تواند از این سه یا چهار ماه قبل از انتخابات ما، برای رسیدن به سلاح هسته‌یی استفاده کند و ما باید به آنها هشدار دهیم. این موضوع نمی‌تواند اتفاق بیفتد.

(سایت فاکس نیوز: ۷مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f579c07e-f7c0-4437-b76a-ac4368a8f807"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات