728 x 90

مایک پمپئو: دنیا باید خشونت ایران را محکوم و تحریم تسلیحاتی آنرا تمدید کند

مایک پمپئو
مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ در توئیتر خود نوشت: نیروی دریایی آمریکا ۳۵۸موشک ساخت رژیم ایران به‌علاوه سایر قطعات سلاح در مسیرشان به سمت حوثیها در یمن را توقیف کرد. این نمونه دیگری از ادامه سرپیچی رژیم ایران یعنی بزرگترین حامی تروریسم در دنیا از شورای امنیت ملل ‌متحد است.

وی در توئیت دیگری نوشت: دنیا باید خشونت رژیم ایران را رد و همین الآن اقدام کند تا تحریم تسلیحاتی در حال انقضای سازمان ملل علیه این رژیم را تمدید کند.

 

وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا هم‌چنین در بیانیه مطبوعاتی که روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه به‌مناسبت سالگرد ترور رفیق حریری منتشر کرد به نقش رژیم ایران در قتل رفیق حریری اشاره کرد و نوشت: امروز، پانزدهمین سالگرد ترور رفیق حریری نخست‌وزیر سابق لبنان می‌باشد که یک مورد قتل دسته‌جمعی بود که منجر به کشته شدن ۲۱نفر دیگر و مجروح شدن ۲۶۶قربانی در بیروت شد. علیه چندین نفر وابسته به حزب‌الله به‌خاطر نقش‌شان در این حمله تروریستی اعلام جرم شد و باید سرانجام به دست عدالت سپرده شوند. حزب‌الله از طریق فعالیت‌های تروریستی و غیرقانونی خود نشان داده است که بیشتر نگران منافع خودش و منافع ارباب خودش رژیم ایران است تا چه چیزی برای مردم لبنان بهتر است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbc6b36e-a829-41f8-b1a6-50ea23bc51aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات