728 x 90

مایک پمپئو: تهدیدات جدید رژیم ایران نتیجه ۴۰سال تروریسم این رژیم است

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا

مایک پمپئو در مصاحبه با شبکه خبری وان آمریکا درباره تهدیدهای هفته‌های گذشته رژیم آخوندی گفت: تهدیدات مربوط به تلاشها با سلاحهای متعارف بود هم با استفاده از نیروهای ایرانی و هم نیروهای نیابتی در منطقه. این ۴۰سال تروریسم رژیم ایران است. چهار دهه اشتیاق شدید ستیزه‌جویانه با هدف مستمر نابودی اسراییل و آمریکا است. ما باید تضمین کنیم که ۴۰سال دیگر وجود نداشته باشد.

 

 

مایک پمپئو افزود: رئیس‌جمهور دنبال جنگ نیست. من هم جنگ نمی‌خواهم ولی رژیم ایران باید متوجه باشد، همان‌طور که رئیس‌جمهور ترامپ در یک توئیت گفت ما از منافع آمریکا حفاظت خواهیم کرد. ما می‌دانیم که رژیم ایران نیروی بی‌ثبات کننده در خاورمیانه بوده است، چه شما به لبنان نگاه کنید یا سوریه یا یمن یا عراق، لیست بلندی از جاهایی هست که مشخص شد رژیم ایران نقش آفرین بدطینت در آنجا بود.

 

وزیر خارجه آمریکا با تأکید بر این‌که رژیم آخوندی نباید به سلاح هسته‌یی دست پیدا کند گفت: ما اجازه نخواهیم داد که آنها به سلاح هسته‌یی دست پیدا کنند. ما اجازه نخواهیم داد که آنها به توسعه برنامه موشکی‌شان ادامه دهند و ما درگیر یک کارزار دیپلماتیک و اقتصادی هستیم تا از منابعی که آنها در اختیار دارند جلوگیری کنیم.

 

مایک پمپئو در ادامه گفت: ما زمانی سر کار آمدیم که دولتی رژیم ایران را نوازش کرده بود، به آنها اجازه داده بود که صدها میلیون دلار در اختیار داشته باشند، به آنها اجازه داده بود که شبکه‌های تروریستی و قابلیتهای تروریستی خودشان را گسترش بدهند. این درست است که وقتی شما مقابله می‌کنید این یک خط مستقیم نیست. ما مطمئنیم که هم‌اکنون برخی از تلاشهای رژیم ایران را مختل کردیم و وزیر شاناهان و من به ارائه طیف کاملی از گزینه‌ها به رئیس‌جمهور ادامه خواهیم داد برای این‌که بتوانیم امنیت آمریکاییها را حفظ کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6597be8-c2cf-42da-bc3d-0cea45820f75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات