728 x 90

ایران – نمایش انتخابات ارتجاع – شماره ۴

مانورهای تبلیغاتی برای پرده‌پوشی تحریم انتخابات توسط مردم و اعلام نتایج ساختگی

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ایران – نمایش انتخابات ارتجاع – شماره ۴

مانورهای تبلیغاتی برای پرده‌پوشی تحریم انتخابات توسط مردم و اعلام نتایج ساختگی

تا ساعت ۵ بعدازظهر در حالی‌که ۹ ساعت از شروع رأی‌گیری می‌گذرد هم‌چنان شمار شرکت‌کنندگان بسیار محدود است و فراخوانهای مکرر خامنه‌ای و دیگر سردمداران رژیم به جایی نرسیده است. گزارشهای ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور و بنا به گزارش شهود عینی و خبرنگاران میزان مشارکت در تهران نسبت به سال ۱۳۹۸ بسیار کمتر است.

بنا به گزارش مجریان انتخابات از برخی شعب اخذ رأی در بندرعباس و شهرهای خوزستان شامل اهواز، بهبهان، دزفول و باغ ملک به ستاد انتخابات، به‌رغم همه تقلبات تا ساعت ۱۶ بیش از ۹۰درصد تعرفه‌ها استفاده نشده و شرکت‌کنندگان بسیار کمتر از انتخابات ۱۳۹۸ است. کارگزاران انتخابات در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا به ستاد انتخابات اعلام کرده‌اند که تا ساعت ۱۵ تنها ۷درصد تعرفه‌ها مصرف شده است.

به گزارش شعبه اخذ رأی در مسجد الرسول در سعادت آباد تهران تا ساعت ۱۵ تنها ۵درصد تعرفه‌ها مصرف شده است و خبرنگار صدا و سیمای رژیم که برای تهیه گزارش به آنجا مراجعه کرده بود ناگزیر به بازگشت شد.

بازار خرید و فروش رأی در نقاط مختلف کشور از جمله خرم‌آباد، اراک، بندر انزلی، رامسر و لاهیجان، ماهشهر، به قیمتهای مختلف از ۵۰۰هزار تا ۲.۵نیم میلیون تومان هم‌چنان ادامه دارد. در جریان سگ‌دعوای خرده باندهای درون رژیم، دادستان مرودشت بعدازظهر امروز اعلام کرد «یک نفر را به اتهام خرید و فروش رأی به همراه ۲۰۰میلیون تومان وجه نقد بازداشت کردیم» (خبرگزاری حکومتی ایسنا).

ستاد انتخابات رژیم در یک اقدام دیگر برای رأی‌سازی در اطلاعیه شماره ۲۹ خود اعلام کرد کسانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند و یا به‌دلیل نقص‌عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به یکی از شعب مراجعه و رأی بدهند.

یوسف زاده مدیر کل اداره ورزش جوانان شهرستان ری گفت: «منافقین و دشمنان و استکبار درصدد این هستند که تحریم کنند و نگذارند که کسی شرکت کند» (تلویزیرن شبکه تهران رژیم – ۱۱ اسفند)...

در همین حال مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد «۱۱ صفحه‌ٔ اینستاگرامی که اقدام به تشویش اذهان عمومی، تبلیغ علیه نظام و تحریم انتخابات کرده بودند شناسایی و ضمن پاکسازی و مسدودسازی با گرداننده آنها نیز برخورد قضایی صورت گرفت». در روزهای گذشته دهها نفر به جرم فراخوان به تحریم انتخابات دستگیر شده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ (اول مارس ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85864dd7-fb8c-4750-918a-f3f960d75062"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات