728 x 90

ماله کشی مضحک پزشکیان درپی فضیحت «مشت محکم»

پزشکیان
پزشکیان

ماله کشی مضحک پزشکیان درپی فضیحت «مشت محکم»

به تحریم کنندگان شعبده انتخابات رژیم ولایت فقیه

در پی تودهنی‌های پیاپی به رئیس‌جمهور ارتجاع به‌خاطر حواله دادن مشت محکم به دهان ۸۸درصد مردم ایران که در شعبده انتخابات خامنه‌ای شرکت نکرده‌اند، وی در حساب ایکس خود نوشت: دشمنان مردم ایران تمام تلاش‌شان را کردند تا نگذارند مردم پای صندوقها بیایند. حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست.

 

روزنامه حکومتی هم‌میهن ۲مرداد هم نوشت: براندازان و تندروهای داخلی علیه پزشکیان همدست شده‌اند... روز یکشنبه پزشکیان گفت: این مردم عزیزی که آمدند علی‌رغم تبلیغاتی که می‌کردند که نیایند پای صندوقهای رأی آمدند و مشت محکمی به دهان آدمهایی که از خارج و داخل نشسته بودند و تبلیغ می‌کردند زدند. این جمله و گزاره را به مستمسکی علیه پزشکیان تبدیل کرده‌اند... نحوه رفتار این دو گروه نشانه اتحاد دوباره تندروهای داخلی با براندازان است.

 

مشت محکم پزشکیان

به دهان کسانی که از خارج و داخل انتخابات رژیم را تحریم کردند

 

پزشکیان- جلسه مجلس ارتجاع- ۳۱ تیر ۱۴۰۳

مردم عزیزی که آمدند علی‌رغم تبلیغاتی که می‌کردند که نیایند پای صندوق‌های رأی، آمدند و مشت محکمی به دهان این آدمهایی که از خارج و داخل نشسته بودند و تبلیغ می‌کردند زدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7c67d77-d02c-42d0-91a1-3e1d14682270"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات