728 x 90

مارکو روبیو: الزام مشورت و رضایت مجلس سنای آمریکا با هر گونه توافق اتمی با رژیم ایران

سناتور مارکو روبیو
سناتور مارکو روبیو

سناتور جمهوریخواه مارکو روبیو؛ نایب‌رئیس کمیته اطلاعات و عضو کمیته روابط خارجی سنا با اعلام پیوستن به سناتورهای امضا کننده لایحه پیشنهادی سناتور جانسون پیرامون الزام مشورت و رضایت مجلس سنای آمریکا با هر گونه توافق اتمی با رژیم ایران اعلام کرد «دولت بایدن درگیر استمالت از دولتهای حامی تروریسم مانند رژیم ایران و نمایندگان تروریستی آن مانند حماس است».

سایت سناتور روبیو در مجلس سنا به‌نقل از وی در این رابطه اضافه می‌کند: «من افتخار می‌کنم که در ثبت این اصلاحیه به سناتور جانسون پیوستم، که اطمینان می‌دهد هر گونه توافق هسته‌یی با ایران به مجلس سنا ارائه می‌شود».

 

وی اضافه کرد: «واضح است که دولت بایدن درگیر استمالت از دشمنانی مانند روسیه و دولتهای حامی تروریسم مانند ایران و نمایندگان تروریستی ایران مانند حماس است. دولت به جای پرداختن به تهدیدهایی که این بازیگران عرضه می‌کنند رژیم ایران را نوازش می‌کند و چشمش را به فعالیت‌های بدخواهانه این رژیم در سراسر منطقه می‌بندد.
در سنا اتفاق‌نظر دوجانبه شدیدی وجود دارد که هر توافقی باید مانع از دستیابی رژیم ایران به سلاح هسته‌یی شود و تمام جنبه‌های رفتار نامشروع ایران را برطرف کند، و این اصلاحیه اطمینان حاصل خواهد کرد که این الزامات برآورده می‌شوند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c95f9b27-b5b4-4e1e-8398-ea771ae02e83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات