728 x 90

مارک دوبوویتز: وجود اصلاح‌طلب و تندرو در ایران یک تصویر خیالی است

مارک دوبوویتز مدیر بنیاد دفاع از دموکراسیها
مارک دوبوویتز مدیر بنیاد دفاع از دموکراسیها

مارک دوبوویتز مدیر بنیاد دفاع از دموکراسیها روز چهارشنبه ۱۱اردیبهشت ۹۸ گفت: "این که در ایران عده‌یی اصلاح‌طلب و عده‌یی تندرو هستند، فقط یک تصویر خیالی است. در ایران فقط تندرو و خیلی تندرو وجود دارد."

وی در یک مصاحبه با شبکه خبری فاکس‌ نیوز شرکت کرده بود در ادامه صحبت‌های خود افزود: "همه‌ آنها می‌خواهند در خاورمیانه آشوب به‌پا کنند، سلاح اتمی بسازند و همچنین موشک‌هایی که بتواند این سلاحهای اتمی را حمل کند. این تصور که ما ممکن است با شماری میانه‌رو یا اصلاح‌طلب در این رژیم کار داشته باشیم، خیال‌پردازی است. این تصویر خیالی را دولت اوباما داشت ولی دولت پرزیدنت ترامپ این طور نیست."

 

مارک دوبوویتز همچنین در پاسخ به سؤال پیرامون چطور می‌شود تحریم‌ها علیه ایران را بیشتر کرد ولی مطمئن شد که به مردم آسیب نمی‌رساند؟ گفت: "تحریم‌ها در نهایت به مردم ایران آسیب می‌زند ولی مردم ایران مقصر را آمریکا نمی‌دانند و حملات خود را به سمت رژیم هدف گرفته‌اند. از دسامبر ۲۰۱۷ اعتراضهای مردمی در جریان است و مردم شعار می‌دهند مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر رهبر. می‌گویند چرا پول ما را خرج حزب‌الله و حماس می‌کنید. پس فکر می‌کنم مردم ایران در کنار ما هستند و می‌دانند بعد از ۴۰سال سرکوب و ارعاب خواهان خلاصی از این رژیم هستند."

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1874cc39-5f07-4f08-b683-d7526c7e2ed1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات