728 x 90

لیندزی گراهام: دونالد ترامپ باید یک سیاست تهاجمی علیه رژیم ایران اتخاذ کند

سناتور لیندزی گراهام
سناتور لیندزی گراهام

سناتور جمهوریخواه لیندزی گراهام از کارولینای جنوبی به برنامه هیو هوییت روز جمعه ۲۴خرداد از دونالد ترامپ خواست یک سیاست تهاجمی در پاسخ به جنگ‌طلبی رژیم ایران در خلیج‌فارس اتخاذ کند.

عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: باید مطمئن شد که رژیم ایران هیچگاه نتوانند اینکار را تکرار کنند، اگر دونالد ترامپ پیام روشن و غیرقابل انکاری همرا با درد ندهد، آنها به این کارها ادامه خواهند داد. ترامپ باید رژیم ایران را مهار کند. این زمان آزمایش است.

 

سناتور لیندزی گراهام افزود:‌ یک پالایشگاه رژیم ایران را بزنید، نیروی دریایی‌شان را غرق کنید. کاری کنید که این رژیم درد را احساس کند. با اینکار پیامی به این رژیم می‌دهد تا دیگر در امور کشتیرانی در خلیج‌فارس دخالت نکند.

 

گراهام گفت: رئیس جمهور از این توافق خارج شد. او تحریم‌ها را بر رژیم ایران اعمال کرد و دارد کمر این رژیم را به‌لحاظ اقتصادی می‌شکند، آنها دارند عقب می‌نشینند.

 

سناتور لیندزی گراهام: دولت ترامپ به کنگره بیاید تا فشار تحریم‌ها علیه رژیم ایران را بالا ببریم

سناتور لیندزی گراهام همچنین روز گذشته در واکنش به حمله رژیم آخوندی به نفتکشها در دریای عمان گفت: وقتی شما با یک رژیم یاغی مانند رژیم ایران مواجه می‌شوید و فعالیت تحریک آمیزی که دارند، بایستی پیامی واضح و انکارناپذیر برسانیم که این‌گونه رفتار غیرقابل قبول است. من امیدوارم که دولت ترامپ به کنگره بیاید و فشار تحریم‌ها علیه رژیم ایران را بالا ببرد.

 

وی افزود: من فراخوان دولت ترامپ و مایک پمپئو که رژیم ایران را در حملات در دریای عمان مقصر دانستند را بسیار تحسین می‌کنم. همان‌گونه که وزیر خارجه اعلام کرد این حملات، تهدیدی برای صلح و امنیت و آزادی کشتیرانی بین‌الملل است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0eb16d7-9cf5-401c-a2ae-77b8721a3023"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات