728 x 90

لیندزی گراهام: خامنه‌ای یک نازی مذهبی است که بر ایران حکمرانی می‌کند

سناتور لیندزی گراهام
سناتور لیندزی گراهام

دو سناتور آمریکایی نسبت انتخاب رئیسی جلاد بعنوان رئیس‌جمهور رژیم واکنش‌های تندی به این قضیه نشان داده و از دولت بایدن خواستند از معامله با رژیم ایران صرف‌نظر کند.
نیویورک پست روز چهارشنبه ۲تیر، به‌نقل از لیندزی گراهام سناتور برجسته ایالت کارولینای جنوبی در واکنش به رئیس‌جمهور شدن ابراهیم رئیسی در رژیم ایران، دولت بایدن را به‌خاطر تلاش برای احیای توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ موسوم به برجام مورد انتقاد شدید قرار داد.


گراهام طی مصاحبه‌یی با فاکس نیوز گفت: در رژیم ایران هیچ میانه‌رویی وجود ندارد که انتخاب بشود. خامنه‌ای یک نازی مذهبی است که بر ایران حکمرانی می‌کند. متعصبان مذهبی بر ایران حکمرانی می‌کنند. من نمی‌دانم چرا دنیا می‌خواهد به بزرگترین حکومت حامی تروریسم در جهان اجازه غنی‌سازی گسترده بدهد.
گراهام در ادامه پیش‌بینی کرد، در خاورمیانه مسابقه تسلیحاتی بوقوع می‌پیوندند و احتمالاً آتش جنگ شعله‌ور شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد که، بازگشت به توافق با خامنه‌ای و هوادارانش دیوانگی است. اسرائیلی‌ها از همه طیف‌های سیاسی از این کار متنفرند، و عرب‌ها از آن هراس دارند. احیای برجام آنها را مجبور به شرکت در مسابقه تسلیحات هسته‌یی خواهد کرد.
اگر به این معامله با رژیم ایران برگردید، مسابقه تسلیحات هسته‌یی در خاورمیانه راه خواهید انداخت.

 

تام کاتن سناتور جمهوریخواه آرکانزاس در حساب توئیترش نوشت: آیت‌الله‌ها در آخرین انتخابات خود یک قاتل زنجیره‌یی را به‌عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کرده‌اند. بایدن به جای لغو تحریم‌های این تروریست‌های قاتل، باید از خواسته‌های مردم ایران برای پاسخگو کردن رژیم حمایت کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f3c8eef-e998-4baa-b72d-9072a095476f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات